توقف فولاد در خانه مقابل هوادار

تهران (پانا) - شاگردان جواد نکونام در دیداری خانگی برابر هوادار به تساوی بدون گل رضایت دادند.

کد مطلب: ۱۳۳۵۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
توقف فولاد در خانه مقابل هوادار

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و هوادار از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امروز(جمعه) و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

فولاد که در خانه پذیرای هوادار بود از ابتدا با ترکیب ۴-۳-۳ به میدان رفت و در مقابل شاگردان ساکت الهامی نیز با آرایش ۴-۴-۲ پا به این دیدار گذاشتند. دو تیم در هفته گذشته با تساوی به کار خود پایان داده بودند و در این هفته در صدد پیروزی و کسب ۳ امتیاز بودند که در نهایت در این امر ناکام ماندند.

با این نتیجه فولاد در جدول رده‌بندی یک پله صعود کرد و به رده نهم رفت و هوادار نیز در رده یازدهم این هفته را به پایان برد.

ترکیب هوادار:
محمدرضا خالد آبادی، مهدی عبدی، عزت پورقاز، صائب محبی، فرزاد جعفری، سپهر روزی طلب، نیما انتظاری، امیرحسین پورمحمد، محمد چهارمحالی، بابک مرادی و محمدجواد محمدی

ترکیب فولاد:
کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، سینا شاه عباسی، حمید بوحمدان، احسان پهلوان، علیرضا کوشکی، اشکان دژاگه، عارف آقاسی، محمد امین حزباوی و سعید آقایی

قضاوت این دیدار بر عهده علی اصغر مومنی بود و حسن انتظاری، حسین مرادی و امید جمشیدی او را در امر قضاوت یاری دادند.

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا با برگزاری ۴ دیدار دیگر پیگیری خواهد شد که مس کرمان با ملوان و پیکان با سپاهان(ساعت ۱۴)، نساجی مازندران با تراکتور (ساعت ۱۵) و گل گهرسیرجان با پرسپولیس (ساعت ۱۶) به مصاف هم می‌روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار