معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

 آموزش و پرورش متولی امر تربیت است

مشهد (پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست تخصصی مدیران کل آموزش و پرورش قطب پنج کشوری که در مشهد برگزار شد گفت در سند تحول بنیادین، آموزش و پرورش متولی امر تربیت است و سایر دستگاه‌ها در امر تحقق سند کمک‌کننده به آموزش و پرورش نام برده شده‌اند نه مطالبه‌گر از آموزش و پرورش.

کد مطلب: ۱۳۳۵۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
 آموزش و پرورش متولی امر تربیت است

محمدحسین پورثانی گفت:« آموزش و پرورش باید از سایر دستگاه ها مطالبه گر باشد و سایر دستگاه ها در امر تحقق سند کمک کننده به آموزش و پرورش نام برده شده اند نه مطالبه گر از آموزش و پرورش ، تفاوت حرکت اخیر دشمن با سایر حرکاتش حضور دانش آموزان در صحنه دشمن بود پس الان زمان مطالبه از سایر دستگاه ها برای همراهی با اموزش و پرورش است.»
وی بیان کرد:« اردوگاه ها باید موردتوجه قرار گیرند، سرانه برنامه های اردویی برای هر دانش آموز تخصیص داده شود، ظرفیت دستگاه های مختلف مثل سالن ورزشی، استخر و ... به آموزش و پرورش نیز اختصاص یابد.»
وی ادامه داد:«برای کارهای تربیتی در بودجه چه مقداری اندیشیده شده است؟ آیا سرانه استخدام مشاور و نیروی پرورشی و تربیتی وجود دارد؟»
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان گفت: «سازمان امور اجتماعی کشور باید در این خصوص بودجه ای به آموزش و پرورش تخصیص دهد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار