مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان:

اجرای َطرح هر مدرسه یک خبرنگار

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت طرح هر مدرسه، یک خبرنگار در استان اصفهان در حال اجراست و دانش‌آموزان با عضویت در این طرح می‌توانند خبرهای مدارس خود را به اطلاع دیگر دانش‌آموزان و مسئولین برسانند.

کد مطلب: ۱۳۳۴۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای َطرح هر مدرسه یک خبرنگار

اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی ادارات نواحی و مناطق استان اصفهان عنوان کرد: جذب دانش آموزان و مربیان در سامانه پادا آغاز شده است که انشالله دانش آموزان و مربیان اصفهان با حضور پرشور خود در این سامانه ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد طرح هر مدرسه یک خبرنگار در استان اصفهان در حال اجراست و دانش آموزان با عضویت در این طرح می توانند خبرهای مدارس خود را به اطلاع دیگر دانش آموزان و مسئولین برسانند.

رحمتی تاکید کرد: اکثر خبرنگاران در کنار حرفه خود کارهای اجرایی و گویندگی و فن بیان هم انجام‌ می دهند که این خود ثمره شغل خبرنگاری است و می توانند بهترین مجری در شهر و استان خود باشند.

وی از اجرای طرح 313 خبر داد و گفت: طرح 313 به‌عنوان یک برنامه تربیتی و فرهنگی موجب تقویت هویت بومی، ملی و اسلامی دانش‌آموزان می‌شود و به شکل‌گیری تشکیلات درون‌مدرسه‌ای در راستای تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی کمک می‌کند؛ همچنین دانش‌آموزان در جریان اجرای این برنامه‌های فرهنگی، سازماندهی می‌شوند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان افزود: تشکیلات پیشتازان از دیگر ارکان سازمان دانش آموزی است که در آن می توان دانش آموزانی با روحیه فداکاری، پشتکار و ایمان را دید.

وی با اشاره به آموزش مربیان پیشتاز گفت: آموزش های مربیان تشکیلات آغاز شده است و به‌ مرور دوره های تخصصی با حضور در شهرستان ها برای مربیان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار