فرماندار شهرستان دماوند در نشست کارگروه اشتغال و شورای مهارت:

هموار کردن مسیر تولید، مسئولیت ملی مدیران و ادارات در کشور است

رودهن(پانا) - فرماندار شهرستان دماوند جذب سرمایه‌گذار خصوصی و حمایت و هموار کردن مسیر تولید را مسئولیت ملی تمامی ادارات و مدیران برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
هموار کردن مسیر تولید، مسئولیت ملی مدیران و ادارات در کشور است

جلسه مشترک کارگروه اشتغال و شورای مهارت شهرستان دماوند با ریاست رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند و حضور سایرین اعضا در سالن شهید رجایی فرمانداری برگزار شد.

در این نشست طاهرخانی با اشاره به ظرفیت بالای اشتغالزایی در شهرستان دماوند گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته طی یکسال گذشته در راستای رفع موانع تولید و رفع مشکلات بر زمین مانده تولیدکنندگان، صنعتگران و شهرک‌های صنعتی دماوند با راه‌اندازی مجدد کارخانه‌ها و افتتاح واحدهای تولیدی،شاهد تحقق بیش از صد در صد اشتغالزایی، در شهرستان دماوند هستیم که گاهی با کمبود نیروی انسانی جهت کار در کارنجات مواجه هستیم.

وی ادامه داد: باید طرح‌های اشتغال‌زایی در مناطق کم‌برخوردار شهرستان با کمک سرمایه‌گذار بخش خصوصی انجام شود و دستگاه‌های متولی باید در جذب سرمایه گذار خصوصی و حمایت از تولید مسیر را هموار کنند.

طاهرخانی افزود: شهرستان دماوند دومین شهرستان در بین شهرستان‌های استان تهران در ایجاد طرح‌های اشتغالزایی و معرفی نیروی انسانی جهت کار در واحدهای صنعتی و تولیدی است و انتظار ما از مسئولین ادارات متولی این است تا با دقت بیشتری نسبت به ثبت افراد جویای کار و معرفی آنها در سامانه رصد اقدام کنند.

این مقام مسئول در پایان جلسه، فرماندار شهرستان دماوند دستورات لازم جهت اجرای طرح و برنامه‌های آتی اشتغال شهرستان را به اعضای کارگروه جهت اجرا ابلاغ کرد.

خبرنگار: فاطمه عمادی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار