با حضور وزیر آموزش و پرورش؛

مدرسه خیرساز ۶ کلاسه ابتدایی افتتاح و کلنگ احداث هنرستان شهر وراوی به زمین زده شد

تهران (پانا) - با حضور وزیر آموزش و پرورش مدرسه خیر ساز ۶ کلاسه ابتدایی دخترانه مریم خواجه زاده در جنوب استان فارس به بهره برداری و کلنگ احداث هنرستان خیر ساز شهر وراوی شهرستان مهر به زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه خیرساز ۶ کلاسه ابتدایی افتتاح و کلنگ احداث هنرستان شهر وراوی به زمین زده شد

صبح امروز مدرسه خیرساز ۶ کلاسه ابتدایی دخترانه مریم خواجه زاده با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در شهر وراوی شهرستان مهر به بهره برداری رسید.

این آموزشگاه ۶ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و زیر بنای ۶۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع احداث شده است. اعتبار ساخت این مدرسه با مشارکت ۵۰ درصدی خیر مدرسه ساز مریم خواجه زاده تامین شده است.

این آموزشگاه دارای ۶ باب کلاس، درس ۲ باب اتاق اداری، ۱ اتاق مشاوره ۱ باب آزمایشگاه، نمازخانه و سالن امتحانات است و بیش از ۲۰۰ دانش آموز دختر در این مدرسه تحصیل خواهند کرد.

همچنین کلنگ احداث هنرستان فنی حرفه‌ای خیر ساز با زیربنای ۷۰۰ متر مربع و دارای شش کلاس درس و ۳ سالن کارگاهی شهر وراوی شهرستان مهر استان فارس به زمین زده شد. اعتبار مورد نیاز این پروژه از سوی خیر مدرسه ساز، قاسم زاده تامین و پرداخت خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش در بدو ورود به شهر وراوی با حضور در گلزار شهدای این شهر و با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

همچنین دیدار با جمعی از فرهنگیان لامرد و مهر، گله دار، علامرودشت واشکنان دومین برنامه وزیر آموزش و پرورش خواهد بود.

در این سفر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی و مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، موسی موسوی نماینده مردم لامرد در مجلس؛ دکتر نوری را همراهی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار