اجرای طرح مدام در دبیرستان دکتر حسابی چناران

چناران (پانا) - مدیر دبیرستان دکتر حسابی ۲ چناران از برگزاری طرح مدام در این دبیرستان با مشارکت دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح مدام در دبیرستان دکتر حسابی چناران

علیرضا طایفی گفت: این طرح به مدت سه روز متفاوت در طول سال تحصیلی صورت می‌گیرد. روز گذشته این طرح در دبیرستان متوسطه دوره اول شهرستان برگزار شد و دو روز دیگر در طی سال با نظر شورای معلمان و دبیرستان دکتر حسابی در اسفندماه و اردیبهشت ۱۴۰۲برگزار خواهد شد.

مدیر دبیرستان دکتر حسابی ۲ چناران عنوان کرد: در این طرح دانش آموزان به عنوان اداره کنندگان آموزشگاه ایفای نقش کرده و نیز در امر یاددهی و یادگیری مشارکت همه جانبه دارند.

طایفی در خصوص طرح مدام اظهار کرد: مدام مخفف کلمات «مشارکت دانش آموزان در اداره مدرسه» است.

وی بیان کرد: در اجرای طرح مدام دراین مدرسه دانش آموزان نقش تمامی پرسنل مدرسه را عهده دار شدند که از جمله این وظایف، تدریس در کلاس ها به جای معلمان بوده است.

طایفی گفت: ازدیگر وظایف دانش آموزان انجام امور مدیریتی و نظارتی مانند مدیریت و معاونت در مدرسه بوده است.

طایفی هدف از اجرای طرح مدام در مدارس کشور را اینگونه بیان کرد: دانش آموزان از نزدیک مشکلات مدرسه را لمس کرده و با آنها آشنا می شوند. احساس مسئولیت پذیری در آنها شکل می گیرد و برای حل مشکلات با یکدیگر هم فکری می کنند. اجرای طرح مدام باعث می شود که روحیه کار گروهی و همکاری در بچه ها تقویت شود و اعتماد به نفس آنها بخاطر پذیرفتن نقش‌های مهم بالا می‌رود.

پس از پایان اجرای این طرح، دانش آموزان در دفتر جمع شدند و با مدیر و معاونین مدرسه جلسه ای داشتند که پیرامون کیفیت این طرح و رضایت آنها نسبت به دانش آموزان دیگر بود.

در پایان این جلسه مصوب شد که اعضای کادر اجرایی این طرح و دانش آموزان دیگر نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود نسبت به این برنامه را به دفتر آموزشگاه برسانند.

خبرنگار: امیررضا طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار