معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش اصفهان:

توجه به امور رفاهی فرهنگیان اثرات مطلوبی در حوزه تعلیم‌ و تربیت دارد

اصفهان(پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت توجه به امور رفاهی فرهنگیان و فعالیت‌های پشتیانی و رفاهی آن‌ها اثرات مطلوبی در حوزه آموزش و پرورش و تعلیم‌ و تربیت دارد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
توجه به امور رفاهی فرهنگیان  اثرات مطلوبی در حوزه  تعلیم‌ و تربیت دارد

سید علی مدینه معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع این اداره کل در گردهمایی کارشناس مسئولان تعاون و امور رفاهی ادارت آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اصفهان گفت: حوزه تعاون، حوزه بسیار وسیع و گسترده ای است که نشان‌ می دهد در این حوزه باید اقداماتی ریشه‌ای و مبنایی صورت گیرد.

وی تصریح کرد : تمام توجه حوزه تعاون باید معطوف به این باشد که امور رفاهی مجموعه آموزش و پرورش، مورد توجه قرار گیرد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع این اداره کل ادامه داد: توجه به امور رفاهی فرهنگیان و فعالیت‌های پشتیانی و رفاهی اثرات مطلوبی در حوزه آموزش و پرورش و تعلیم‌ و تربیت دارد.

مدینه با تاکید بر تلاش مضاعف در حوزه رفاه، خدمات و تعاون و توجه به رفع مشکلات فرهنگیان از طریق بیمه، صندوق های قرض الحسنه و وام ضروری گفت: مساعدت لازم با همکاران فرهنگی که به هر نحو با مشکلی مواجه شده اند، انجام شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد : حفظ شخصیت، حرمت و کرامت افراد در اولویت است و چنانچه مشکل همکاری با پرداخت سقف وام حل نشد از طریق تعامل با سایر قرض‌الحسنه‌ها در جهت برطرف‌کردن مشکل آن همکار اقدام شود.

وی افزود: رشد نموداری صندوق نواحی و مناطق استان به‌صورت معقول و منطقی انجام شود و با توجه به اینکه با بیمه دانا قرارداد داریم، تعامل با بیمه دانا باید در حوزه‌های گوناگون صددرصدی باشد.

مدینه از اسکان ۷۵۰ هزار نفر در نوروز امسال در استان اصفهان خبر داد و گفت : در نوروز امسال میزبانی از فرهنگیان و مسافرین با مناسب‌ترین شرایط انجام شد و امیدواریم میزبانی در اسکان نوروزی فرهنگیان و مسافران در سال ۱۴۰۲ نیز به نحو مطلوب انجام شود.

وی بیان کرد: برای خدماتی که در مراکز خانه معلم برای همکاران فرهنگی ارائه می شود ۹ درصد ارزش‌افزوده حذف شده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نسبت به توسعه و تجهیز مراکز رفاهی فرهنگیان و خدمت‌رسانی بهتر آن ها تاکید کرد و گفت : نسبت به برنا مه ریزی سفرهای زیارتی و سیاحتی در طول سال برای همکاران فرهنگی متناسب با توجه به شرایط منطقه اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: از ظرفیت‌های بالای شورای آموزش و پرورش برای بهره‌برداری بیشتر و توسعه رفاه فرهنگیان استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار