در گفتگو با پانا:

حمید درخشان: پرسپولیس مهاجم بزرگ و گلزن می‌خواهد

گل محمدی بدشانس است که لوکادیا در حساس ترین زمان رفت/ در لیگ هیچ انگیزه ای وجود ندارد/ فوتبال ایران دچار فقر بازیکن شده است

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم برای قهرمان شدن حتما باید مهاجم بزرگ و گلزن بگیرد تا دچار مشکل نشود.

کد مطلب: ۱۳۳۴۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
حمید درخشان: پرسپولیس مهاجم بزرگ و گلزن می‌خواهد

امجد عبدی - حمید درخشان در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به مشکل گلزنی پرسپولیس اظهار داشت: «یحیی گل محمدی بدشانس است که در حساس‌ترین مقطع فصل، مهاجمش تیم را رها می‌کند و می‌رود. او تقصیری ندارد و دستش واقعاً خالی است. نمی‌شود بدون بازیکن تمام‌کننده، به گل رسید. تیم روند خوبی دارد. هافبک‌ها ایجاد موقعیت می‌کنند اما در خط جلو تیم تمام‌کننده ندارد تا کار بچه‌ها در عقب زمین به نتیجه برسد. این مشکل بزرگ و عجیبی است که اول فصل هم گریبان گیر تیم شده بود.»

وی افزود: «در بازی با پیکان بازیکنان ما نهایت تلاش خود را کردند. تیم ایجاد موقعیت کرد. بچه‌ها به این درو آن در زدند تا بتوانند دروازه حریف را باز کنند اما نتوانستند. این‌طور پیش برود، تلاش بازیکنان هدر می‌رود و تیم هم جایگاهش را از دست می‌دهد. آن اختلاف امتیاز ازدست‌رفته و حالا با تفاضل بهتر صدرنشین هستیم. باید این مشکل به‌زودی برطرف شود وگرنه کار خیلی سخت‌تر خواهد شد.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «وقتی نتوانی گل بزنی، امتیازها از دست می‌رود. رقبا بیکار نمی‌نشینند و پشت سر پرسپولیس در حال نزدیک شدن هستند. الان هوادار از عبدی و پاکدل انتظار دارد، گل بزنند. معتقدم پرسپولیس نیاز به بازیکن بزرگ دارد. در همه خطوط باید داشته باشد. این تیم مهاجم گلزن و بزرگ می‌خواهد و با عبدی و پاکدل مشکل حل نمی‌شود. البته که تقصیر باشگاه هم نیست. کل فوتبال ما به بن‌بست رسیده است. فقر بازیکن در فوتبال ایران وجود دارد. باید قبول کنیم که هیچ سازندگی نداشتیم و سال‌به‌سال بدتر هم می‌شود.»

حمید درخشان گفت: «شما نمی‌توانید به یک‌باره معجزه کنید و فوتبال را توسعه دهید. پیشرفت کردن نیاز به برنامه‌ریزی مدون، سازمان‌دهی مناسب و کار اصولی و پایه‌ای دارد. یک‌شبه نمی‌شود بازیکن سازی کرد. الان تیم ملی هم نیاز به بازسازی دارد اما با کدام بازیکن؟ لیگی که نه کیفیت دارد، نه پدیده و نه سازندگی، چطور می‌تواند بازیکن به تیم ملی بدهد؟»

وی تأکید کرد: «الان در بازار نقل و انتقالات بازیکن نیست که هر تیمی دچار مشکل شد، راحت خرید کند. بازیکن خوب خارجی هم که نمی‌آید. دیدید بعد از سال‌ها پرسپولیس صاحب یک بازیکن گلزن خارجی شد، آن‌هم به خاطر مشکلات ما تحمل نکرد و رفت. باید به او حق داد. بازیکن حرفه‌ای است و دوست دارد در آرامش کارش را بکند. پرسپولیس چاره‌ای ندارد و باید با همین وضعیت پیش برود. کار خیلی سخت شده است و با تغییر روش هم بعید می‌دانم مشکل گلزنی حل شود. دیاباته هم که هر ۲ بازی، یک ماه مصدوم می‌شود. در لیگ ما هم که هیچ انگیزه‌ای وجود ندارد و بازی‌ها بدون تماشاگر است. این بی‌روح بودن ورزشگاه هم باعث افت می‌شود. امیدوارم هرچه سریع‌تر فدراسیون برای حل این مشکل بزرگ‌راه حلی بیندیشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار