دانش‌آموزان دبیرستان شهید ملاآقایی‌ مطرح کردند:

دختران مسلمان با رعایت حجاب و عفاف خود را به بانوی الگوی صبر و بزرگی نزدیک می‌کنند

قرچک (پانا) - به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س)، دانش‌آموزان دبیرستان شهیدملاآقایی قرچک‌،‌ در خصوص راه‌های نزدیک شدن به این بانوی بزرگ، بیان کردند دختران مسلمان با رعایت حجاب و عفاف خود را به بانوی الگوی صبر و بزرگی نزدیک می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۳۴۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دختران مسلمان با رعایت حجاب و عفاف خود را به بانوی الگوی صبر و بزرگی نزدیک می‌کنند

مکرمه مهرابی یکی از دانش‌آموزان دبیرستان شهید ملاآقایی قرچک‌،‌ در خصوص ویژگی‌های حضرت فاطمه (س) و اینکه از چه طریق می‌توانیم به این اسوه بزرگی نزدیک شویم در گفت‌وگو با پانا گفت: «حضرت فاطمه (س) دختر پیامبر مسلمانان،‌ از کودکی تحت تعلیم و تربیت کامل پدر قرار گرفته بودند و خداوند ایشان را برترین بانوی جهان نامیده‌اند. بانویی که برای ما انسان ها‌‌،‌ مادری مهربان و دلسوز است و راه رسیدن به بهشت و سعادت را آموزش می‌دهد. در نظر من حضرت فاطمه‌‌(س) بهترین معلم حجاب، اخلاق و دین برای تمام زنان و دختران مسلمان است و ما می‌توانیم با رعایت واجبات دین و رعایت حجاب و عفاف خود را به برترین بانوی جهان نزدیک کنیم.»

فاطمه عبدلی، یکی دیگر از دانش‌آموزان دبیرستان شهید ملاآقایی قرچک‌،‌ نظر خود را اینگونه بیان کرد:«از نظر حضرت محمد و جهان اسلام یکی از بهترین و برترین بانوی جهان حضرت فاطمه(س) است ایشان زنی با وقار‌، مهربان و با ایمان بوده‌اند. به نظر من بهترین الگو برای زندگی هر انسانی، زندگی حضرت فاطمه می تواند باشد و برای اینکه بتوانیم به بهترین شکل از زندگی ایشان الگو‌برداری کنیم، باید مطالعه بالایی داشته باشیم و اطلاعات بیشتری به‌دست بیاوریم.»

اسرا کرد از دانش‌آموز دبیرستان شهید ملاآقایی قرچک گفت: «حضرت فاطمه(س) همواره مظهر صبر و ایمان و تقوا بوده است. آن زن بزرگ در تمام سختی هایشان حتی یک لحظه پوشش خود را کنار نگذاشتند‌. من همیشه تلاش کردم حضرت فاطمه‌(س)‌ را الگوی زندگی خود قرار دهم و سعی خواهم کرد در تمام مکان‌هایی که حضور دارم‌، چادرم این امانتی زیبا که از طرف بانوی بزرگ اسلام‌،‌ حضرت فاطمه(س) به ما دختران امانت داده شده است را به تن داشته باشم تا بتوانم به ایشان نزدیک شوم.»

دانش‌آموز خبرنگار: زلفا بشیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار