در گفت‌وگو با پانا مطرح شد؛

آموزش‌ امدادی به دانش‌آموزان دائمی است؛ ارائه محتوای امداد‌ونجات توسط ۱۰ هزار مربی هلال‌احمر

تهران (پانا) - رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر درخصوص آموزش امداد و نجات در قالب طرح دادرس گفت این آموزش‌ها به‌صورت دائمی ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش‌ امدادی به دانش‌آموزان دائمی است؛ ارائه محتوای امداد‌ونجات توسط ۱۰ هزار مربی هلال‌احمر

مهدی خزائی - محمد گلفشان با بیان اینکه آموزش افراد جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان از اولویت‌های سازمان جوانان است، به پانا گفت: «آموزش‌های مربوطه در قالب طرح آموزشی دادرس یک و دو ارائه می‌شود. در این زمینه طرح دادرس پیشرفته نیز اجرا می‌شود و هدف از آن هم کاهش بروز آسیب هنگام وقوع بحران است.»

رئیس سازمان جوانان هلال احمر درخصوص آموزش مربیان نیز گفت: «آموزش‌های امداد و نجات از سوی ۱۰ هزار مربی سازمان جوانان به جامعه هدف ارائه می‌شود. طرح‌هایی که در دستور کار قرار دارد طبق تفاهم‌نامه میان جمعیت هلال احمر و وزارت آموزش و پرورش است.»

به گفته وی، آموزش‌های مربوطه در قالب آموزش‌های آمادگی در انواع مخاطرات شامل زلزله، حوادث جوی، حوادث جاده‌ای، آموزش‌های خود امدادی و دیگر امدادی دنبال می‌شود.

گلفشان همچنین از به‌‌روزرسانی کتب آشنایی کودکان و نوجوانان با هلال احمر خبر داد و گفت: «محتوای ۱۷ کتاب درسی مرتبط با آشنایی کودکان و نوجوانان با حوزه فعالیتی جمعیت هلال احمر در حال به‌روزرسانی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار