رئیس اداره متوسطه آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

برای کیفیت بخشی و کامل شدن تجهیزات آزمایشگاهی به آزمایشگاه‌های تازه تاسیس سرانه تعلق می‌گیرد

مشهد (پانا) - رئیس اداره متوسطه اول استان خراسان‌رضوی در مورد سرانه آزمایشگاه‌های دانش‌آموزان گفت بخشی از بودجه دریافتی از وزارت آموزش و پرورش کشور به آزمایشگاه‌های مدارس اختصاص دارد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برای کیفیت بخشی و کامل شدن تجهیزات آزمایشگاهی به آزمایشگاه‌های تازه تاسیس سرانه تعلق می‌گیرد

علی اکبر فنودی در مراسم افتتاحیه آزمایشگاه دبیرستان حضرت صدیقه در مورد سرانه آزمایشگاه ها بیان کرد: میزان بودجه ای که از وزارت آموزش و پرورش کشور برای سرانه دانش آموزی بدست آموزش و پرورش استان خراسان رضوی می‌رسد، بخشی از آن به آزمایشگاه های ما اختصاص داده می شود.

وی در ادامه افزود: در چند سال اخیر برنامه آموزش و پرورش بدین گونه بوده که به جای ایجاد آزمایشگاه ها در تمام مدارس استان، در هر ناحیه یک آزمایشگاه مرکزی و پژوهش سرا ایجاد شده تا این بستر برای تمامی دانش آموزان فراهم شود و بتوانند در این آزمایشگاه ها و پژوهش سراها، آزمایشات و پژوهش های خود را انجام دهند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در کنار تأسیس اینگونه مراکز در هر ناحیه به صورت محدود نیز؛ برای کیفیت بخشی و کامل شدن تجهیزات آزمایشگاهی به آزمایشگاه های تازه تاسیس سرانه تعلق خواهد گرفت تا دانش آموزان ما بتوانند فعالیت های آزمایشگاهی خود را در راستای یادگیری هر چه بهتر مفاهیم کتب درسی خود انجام دهند.

خبرنگار: صبا بهشتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار