کارشناسان امور اداری، امین نظام تعلیم و تربیت هستند

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت امور اداری نبض تپنده آموزش و پرورش و کارشناسان این بخش، امین نظام تعلیم و تربیت هستند.

کد مطلب: ۱۳۳۴۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
کارشناسان امور اداری، امین نظام تعلیم و تربیت هستند

علی موحدی در کارگاه آموزشی کارشناسان امور اداری آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر در مرکز امور رفاهی فرهنگیان مرحوم نبوی بوشهر با اشاره به حجم بالای کار شبانه روزی در امور اداری اظهار کرد: امور اداری به عنوان سکاندار و کانال اصلی اجرایی برای انجام سایر امور با کیفیت در آموزش و پرورش است.

وی افزود: کارشناسان امور اداری در نهایت امانت‌داری و ملاحظات قانونی به طور منصفانه به انجام امور اجرایی همکاران می‌پردازند.

موحدی با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان پس از ۱۳سال در دولت سیزدهم عملی شد ،بیان کرد: احکام این طرح مهم با فعالیت شبانه روزی همکاران امور اداری و در فاصله زمانی کوتاه و فشرده صادر شده است.

وی با اشاره به حضور پیکر سه شهید گمنام در استان ادامه داد: در چند روز گذشته بیش از 100 مدرسه استان میزبان شهدای گمنام بودند و دانش‌آموزان با این لاله‌های سرخ، تجدید عهد و پیمان کردند.

موحدی یادآور شد: مراسم معنوی وداع با پیکر یکی از شهدای گمنام نیز در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش در پایان گفت: تقدیم ۴۰هزار شهید توسط نظام تعلیم و تربیت محصول تفکر انقلابی و وفادار به آرمان‌های جمهوری اسلامی است.

خبرنگار : زمزم عرفان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار