امدادرسانی هلال‌احمر به ۲۲۰۰ نفر گرفتار در برف و آبگرفتگی طی ۳ روز گذشته

تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به حدود ۲۲۰۰ فرد گرفتار در برف، کولاک و آبگرفتگی طی سه روز گذشته در ۲۴ استان کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی هلال‌احمر به ۲۲۰۰ نفر گرفتار در برف و آبگرفتگی طی ۳ روز گذشته

به گزارش جمعیت هلال‌احمر، مهدی ولی‌پور در تشریح خدمات امدادی ارائه شده در سوانح جوی سه روز گذشته اظهار داشت: از اول دی‌ ماه تا ساعت ۱۷ امروز شنبه سوم دی، ۲۴ استان کشور متاثر از برف و کولاک و آبگرفتگی بوده‌اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد، ۱۴ استان شامل اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قم، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی و همدان به خدمات امدادی نیازمند بودند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر افزود: ۶۵ تیم عملیاتی شامل ۳۲۰ امدادگر و نجاتگر جمعیت در ۳۱ منطقه (۲۵ محور، ۲ شهر، ۴ روستا) به متاثران از سوانح جوی امدادرسانی کردند.

وی تصریح کرد: با تلاش امدادگران در این مدت به ۲۱۹۷ نفر امدادرسانی شد، ۲۱۲ نفر اسکان اضطراری داده شدند و ۱۶۵ دستگاه خودرو از برف رهاسازی شدند. همچنین از ۱۴ واحد مسکونی، آب تخلیه شد و برخی اقلام زیستی ازجمله نایلون، پتو، برنج و کنسروجات میان حادثه‌دیدگان توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار