استاندار ایلام:

اراده پولادین دانش‌آموزان استثنایی، آنان را به اهداف متعالی می‌رساند

ایلام (پانا) - استاندار ایلام با تاکید بر اینکه اراده پولادین دانش‌آموزان استثنایی، آنان را به اهداف متعالی می‌رساند، گفت تمام قد از دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در استان حمایت می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۳۳۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اراده پولادین دانش‌آموزان استثنایی، آنان را به اهداف متعالی می‌رساند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست با رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان، پرسنل و جمعی از دانش آموزان استثنایی استان با تسلیت ایام فاطمیه، عنوان کرد: تمام قد و با تمام قوا از همه ظرفیت‌ها برای حمایت از دانش آموزان با نیازهای ویژه در استان استفاده کرده و از این دانش آموزان که دارای اراده قوی هستند، حمایت می کنیم.

وی «میزان باسوادی» را یکی از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی عنوان کرد و گفت: تمامی دانش آموزان بازمانده از تحصیل شناسایی و برای ادامه تحصیل از آنان حمایت می شود.

استاندار ایلام از اختصاص ۸۰۰ میلیون تومان به حوزه آموزش و پرورش استثنایی استان خبر داد و گفت: علاوه بر اختصاص این میزان اعتبار، سالن ورزشی استاندارد نیز برای دانش آموزان استثنایی مهیا خواهد شد.

بهرام نیا گفت: مهارت‌های دانش آموزان استثنایی بسیار بالا و اراده این دانش آموزان برای رسیدن به اهداف متعالی بسیار قوی است و نباید هیچگاه این دانش آموزان مایوس شده و از حقوق اجتماعی بی بهره شوند.

وی عملکرد رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان را رضایت‌بخش عنوان کرد و گفت: عشق و علاقه مدیران و پرسنل این مجموعه به ما انرژی بیشتری می دهد که بتوانیم از دانش آموزان استثنایی بیشتر حمایت کنیم.

گفتنی است در پایان این نشست رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان، معاون آموزش و پرورش استان و جمعی از دانش آموزان هنرستان استثنایی پیامبر اعظم شهر ایلام با اهدای تابلو دست سازه معرق کاری شده به استاندار ایلام از حمایت های وی از دانش آموزان استثنایی استان قدردانی کردند.

اختصاص ۸۰۰ میلیون برای حوزه دانش آموزان استثنایی استان، تجهیز و همچنین تهیه دستگاه نجاری برای هنرستان دانش آموزان استثنایی، برطرف شدن مشکل ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی و همچنین دستور برای ایجاد سالن ورزشی استاندارد برای دانش آموزان استثنایی از جمله اقدامات استاندار ایلام در حمایت از دانش آموزان استثنایی استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار