مسابقات ورزشی شهرستان بن برگزیدگان خود را شناخت

بن ( پانا ) - سی و نهمین دوره از مسابقات ورزشی پسران متوسطه اول شهرستان بن برگزار و برگزیدگان آن معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۳۳۳۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی شهرستان بن برگزیدگان خود را شناخت

محمد مومنی ،کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان بن در گفتگو با پانا، از برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در مدارس شهرستان خبر داد و گفت:" در ادامه سی و نهمین دوره از مسابقات ورزشی مدارس پسرانه متوسطه اول شهرستان بن ، دانش آموزان، در رشته های فوتسال ، تنیس روی میز ،والیبال و شطرنج، به رقابت پرداختند و تیم های برتر هر رشته معرفی شدند."

مومنی در ادامه اعلام کرد: در نتیجه مسابقات تنیس روی میز تیم های، آموزشگاه امام صادق بن مقام اول ،آموزشگاه شهیدبهشتی حیدری مقام دوم، آموزشگاه مفتح وردنجان مقام سوم تیمی راکسب کردند. در مسابقات انفرادی نیز،ابوالفضل جهانگیری از آموزشگاه شهید بهشتی حیدری مقام اول، علی امانی ،محمد طادی و محمد امانی از آموزشگاه امام صادق مقام های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادندووابوالفضل شرفی از آموزشگاه مفتح مقام پنجم را کسب کرد .

وی هم چنین با اشاره به غلبه تیم والیبال آموزشگاه امام صادق بر تیم والیبال آموزشگاه مصطفی خمینی یانچشمه از این تیم به عنوان مقام اول رشته والیبال در شهرستان یاد کرد.

مومنی در پایان به معرفی برگزیدگان مسابقات شطرنج پرداخت و اظهار داشت : سیدحسین حسینی از آموزشگاه مفتح وردنجان مقام اول، امیرعلی امانی از آموزشگاه امام صادق مقام دوم ،امیرعلی بیگدلی از آموزشگاه شهید بهشتی حیدری مقام سوم این رشته را کسب نمودند.

محمد مومنی هدف از این رقابت ها را افزایش شور و نشاط و کشف و شکوفایی استعدادها برشمرد.

خبرنگار دانش آموز: غزل علی بیگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار