تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان تجلیل از یک فرهنگ اعتقادی است

خبر گزاری پانا: استاندار هرمزگان در دیدار با خانواده شهدا گفت: تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان تجلیل از یک فرهنگ برتر اعتقادی است.

کد مطلب: ۱۳۳۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، ابراهیم عزیزی به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده شهدا و تعدادی از جانبازان استان دیدار کرد.
استاندار هرمزگان در حاشیه این دیدارها ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس با تاکید بر ضرورت پاسداشت خانواده شهدا و جانبازان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای ادای احترام به تمام خالقان این حماسه زیبای نظام اسلامی و زمان خوبی برای بازخوانی این حماسه درخشان در کارنامه نظام اسلامی است.
وی رمز ماندگاری، عزت و پیشرفت انقلاب اسلامی را در ایستادگی، مقاومت، شجاعتٰ رشادت و تلاش معتقدانه خانواده شهدا دانست و ادامه داد: یکی از وظایف همه ملت ایران و به ویژه خادمان نظام تکریم و تجلیل از مقام ایثارگران است.
عزیزی با بیان این که رشادت ها و پایداری های رزمندگان دوران دفاع مقدس را باید به عنوان فصلی درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کنیم خاطر نشان نمود: این بزرگواران آبروی نظام و انقلاب هستند و دشمنان انقلاب نیز از آمادگی این عزیزان در صحنه های مختلف می ترسند.
وی با اشاره به این که دیدار با خانواده ایثارگران و دلجویی از آنان جزء وظایف ذاتی مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است افزود: این کمترین کاری است که ما می توانیم انجام دهیم.
عزیزی در ادامه بر ضرورت درک صحیح از دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی تاکید کرد و افزود: بیان دستاوردهای نظام اسلامی در طول این ایام بسیار مهم و ضروری است.
وی صدور اندیشه های انقلاب اسلامی را یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس دانست و با تاكید بر ضرورت واكاوی دستاوردهای دفاع مقدس یادآور شد: تلاش همه جانبه نظام سلطه برای مقابله با اندیشه های اسلام و جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی با بهره گیری از عنصر و ظرفیت جنگ هدف كلان و انگیزه اصلی دشمن بود.
ایشان ضافه كرد: امروز بیداری اسلامی مرهون صدور اندیشه های اسلامی و اندیشه های اسلامی مرهون حماسه بزرگ دفاع مقدس است.
عزیزی در پایان با تاكید بر ضرورت انتقال پیام دفاع مقدس به نسل جوان خاطرنشان كرد: حماسه دفاع مقدس سرشار از آموزه‌های علمی و عملی است که باید به نسل جوان انتقال یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار