امام جمعه رودهن:

اقدامات نهضت سوادآموزی همسو با بنیان‌های انقلاب اسلامی است

رودهن(پانا) - امام‌جمعه رودهن فعالیت‌ نهضت سوادآموزی را در راستای بنیان‌های انقلاب اسلامی، آموزه‌ها و اندیشه‌های امام خمینی با عزمی جهادی معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات نهضت سوادآموزی همسو با بنیان‌های انقلاب اسلامی است

مدیر آموزش و پرورش و برخی مربیان نهضت سوادآموزی به مناسبت هفته نهضت سوادآموزی با امام جمعه بخش رودهن دیدار و گفت و گو کردند، این جلسه به مناسبت هفته نهضت سوادآموزی با حضور حجت الاسلام سید محمد حسینی، امام جمعه بخش رودهن، زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش و برخی مربیان نهضت سوادی‌آموزی رودهن در دفترامام جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد حسینی، امام جمعه بخش رودهن در این جلسه بیان کرد: تاسیس نهضت سوادآموزی یکی از اقدامات ماندگار امام خمینی (ره) بود، نهضت سواد آموزی به وسیله افراد با اخلاص، باتقوا و با کمترین امکانات درحال فعالیت شبانه روزی هستند که به نوعی از اوایل اسلام توسط پیامبر اکرم (ص) این ضرورت ایجاد شد به همین جهت این راه، راه مقدسی است.

حسینی همچنین اظهار کرد: نهضت سوادآموزی، نهادی است که کارکنان آن با تعهد و وجدان عمیق کاری در مسیر آموزش و اعتلای فرایند یادگیری و سواد آموزشی حرکت می‌کنند و در این زمینه کوتاهی نکردند، چرا که هدف‌شان همسو با ارزش‌های جهادی انقلاب اسلامی است، آنان با این اقدام و عزم‌جهادی، مسئولیت افزایش شاخص سواد را در کشور و در بین آحاد مردم به دوش می‌کشد تا گامی برای جامعه‌ای باسوادتر و آگاه‌تر را بردارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ضمن گرامیداشت هفته سواد آموزی برای تمامی مسئولان و مربیان نهضت سواد آموزی در کشور و در بخش رودهن آرزوی سلامتی و تقدیر و تشکر دارم.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار