پایتخت نهج‌البلاغه ایران، میزبان نمایش بانوی بی‌نشان

اصفهان (پانا) - مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان گفت نمایش آیینی بانوی بی‌نشان برای سومین‌ بار در دارالمومنین کاشان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
پایتخت نهج‌البلاغه ایران، میزبان نمایش بانوی بی‌نشان

نشست خبری نمایش بزرگ آیینی بانوی بی نشان همراه با رونمایی از پوستر این اثر هنری با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

مرتضی حنایی، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان و تهیه کننده این نمایش به سبقه درخشان فرهنگی و هنری کانون امام زمان اشاره و گفت: کانون فرهنگی هنری امام زمان دارای پیشینه ای ۳۶ ساله در تولید آثار فرهنگی است که بخشی از این آثار اجرای نمایش های مختلف ارزشی از جمله غیبت، شبیخون، ریشه در خون، همسفر، آتش در خرمن، سپیده خونین و پیام سرخ، بانوی بی نشان و حبیب حرم است.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا فعالیت های حضوری کانون تحت الشعاع قرار گرفت، اما متوقف نشد و بچه های مجموعه رسانه ای طاووس بهشت این فعالیت‌ها را در حوزه تولیدات چند رسانه ای ادامه دادند و تعداد زیادی از این آثار از رسانه ملی نیز پخش شد. امسال نیز با توجه به عادی شدن شرایط بار دیگر با توکل برخدا تصمیم به برگزاری نمایش آیینی بانوی بی نشان برای سومین سال گرفته شد که سومین اجرای این کار را مهمان مردم دارالمومنین کاشان خواهیم بود.

حنایی افزود: تمامی عوامل این نمایش بصورت کاملا خودجوش و بدون دریافت هیچگونه حق الزحمه ای مشغول به‌کار هستند و هزینه برآورد شده برای اجرا فارغ از حق الزحمه عوامل و بازیگران بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان است.

در ادامه زینب سربلوکی،کارگردان نمایش بیان کرد: متن نمایشنامه به قلم سید حسین فدایی حسین و برگرفته از کتاب کشتی پهلو گرفته است.

وی از کارگاه های برگزار شده شامل انتخاب بازیگر، شخصیت پردازی، اتود زدن و فن بیان نیز نام برد و افزود: هر هفته ۵ جلسه ۴ تا ۶ ساعته تمرین انجام می‌شود.

سربلوکی از حضور ۵۰ بازیگر و بیش از ۱۲۰ نفر عوامل خبر داد.

نماینده بازیگران نمایش، امید قدیری نیز از عملکرد مثبت کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) در جهت جذب جوانان و نوجوانان برای اجرای این نمایش تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه از پوستر نمایش رونمایی شد. در پایان عوامل نمایش ضمن تشکر از حضور اصحاب رسانه، از اقشار مختلف مردم بویژه نوجوانان و جوانان جهت تماشای این نمایش بزرگ آیینی دعوت بعمل آمد.

لازم به ذکر است نمایش آیینی بانوی بی نشان از ۴ الی ۹ دی‌ماه سال جاری هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تالار شهر فرهنگسرای مهر، برگزار خواهد شد. علاقه مندان جهت تهیه بلیط رایگان می‌توانند از طریق ثبت نام اینترنتی با ارسال عدد ۱ به سامانه ۶۶۰۰۰۸۹ و دریافت لینک مربوطه، از طریق سایت طاووس بهشت یا شماره تماس ۰۹۱۳۸۶۱۷۹۴۶ اقدام کنند.

دانش آموز خبرنگار: محمدطاها نمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار