امام جمعه رودهن در دیدار با مسئولین بهزیستی شهرستان دماوند:

حضور خیرین، نقطه عطف تعالی اقدامات خدماتی خداپسندانه است

رودهن (پانا) - امام‌جمعه رودهن در دیدار با مسئولین بهزیستی شهرستان، وجود پربرکت خیرین در همه‌جا از جمله خدمات بهزیستی را نقطه‌عطف تعالی اقدامات خیرانه و خدماتی خداپسندانه دانست که باید ارج و منزلت‌شان را حفظ کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور خیرین، نقطه عطف تعالی اقدامات خدماتی خداپسندانه است

محسن معادی، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دماوند به همراه طیبه میرزا کوچکی مسئول امور اجتماعی بهزیستی با امام جمعه رودهن دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام السلام و المسلمین محمد حسینی امام جمعه رودهن اظهار کرد: بی شک خدمات‌دهی به افراد محروم و نیازمند جامعه دارای اجر و پاداش معنوی والاست، بنابراین حضور خیرین در جهت کمک رسانی به این قشر از جامعه و بخش رودهن بسیار لازم و مورد نیاز است.

همچنین محسن معادی گفت: سازمان بهزیستی با ارائه خدمات توانبخشی، اجتماعی، امور توسعه و پیشگیری و مشارکت‌های مردمی مشغول به ارائه خدمات به ۲۷۰۰ مددجو تحت حمایت است و بیش از 167 وظیفه عمده واصلی در بحث ارائه خدمات در بهزیستی همچون دبیرخانه شورای سالمندان، شورای مناسب‌سازی، توانمندسازی افراد معلول، پیشگیری و درمان اعتیاد، مشاوره وامور روانشناختی، توانمندسازی زنان و خانواده، پرداخت مستمری به جامعه هدف تحت حمایت، معافیت سربازی، پرداخت شهریه مددجویان تحت حمایت، خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی، خط تلفن 1480مشاوره و غیره را در دستور کار خود دارد.

معادی بیان کرد: پرداخت هزینه‌های مستمری، کمک هزینه‌های درمان، پرداخت بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی، بیمه زنان سرپرست خانوار و ... از طریق سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود و بسیاری از خدمات از طریق بخش دولتی تامین می‌شود اما حضور خیرین گرانقدر و کمک این عزیزان به جامعه هدف بخش رودهن یکی از راه‌های خیرخوانه‌ است.

دانش‌آموز خبرنگار : فاطمه عمادی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار