یک فعال سیاسی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:

برگزاری مراسم‌های یادواره‌ شهدا کوچکترین کار در مقابل مجاهدت‌های شهدا است

قرچک (پانا) - نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت برگزاری مراسم‌های یادواره‌ شهدا کوچکترین کاری است که می‌توان در مقابل مجاهدت‌ها و از جان گذشتگی شهدا و خانواده‌های آنها انجام داد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم‌های یادواره‌ شهدا کوچکترین کار در مقابل مجاهدت‌های شهدا است

حجت‌الاسلام و المسلمین حمید رسائی فعال سیاسی و نماینده سابق مجلس در یادواره شهدای شهرک آزادگان در مسجد فاطمه الزهرا‌(س) شهرستان قرچک گفت: بسیاری از مادران و پدران شهدا به رحمت خدا رفتند، بسیاری هم شاید از یادها رفته باشند، دوران بسیار سختی برای آنان گذشته است و امنیت و آرامش امروز کشور ما نتیجه مجاهدت ها و بصیرت این عزیزان است.

وی افزود: کوچکترین کاری که می‌توان در مقابل مجاهدت ها و از جان گذشتگی شهدا و خانواده های شهدا انجام داد، برگزاری مراسم یادواره‌های شهدا است، بنابراین باید هرچه بیشتر نسبت به رونق این مراسمات تلاش کنیم.

رسائی تصریح کرد: فرهنگ، مکتب و روحیه شهدا و خانواده های شهدا باید به نسل های آینده منتقل شود، چرا که همین مکتب و فرهنگ بود که کشور امام زمان (عج) را پابرجا و مقتدرتر از هر زمان دیگری کرده است.

وی در ادامه تشریح کرد: امروز یکسری از جوانان ما همچون شهدا در دفاع و پاسداری از میهن و خاک این کشور تلاش می‌کنند و جان خودشان را برای امنیت و اقتدار نظام اسلامی به خطر می اندازند تا این کشور در صلح و آرامش باشد؛ خداوند در قرآن در یک آیه ارزش و جایگاه رفیق و شهادت را به احسن وجه تفسیر می‌فرماید و می‌گوید: « وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ »، شهدا در بین ما هستند و در جایگاه بسیار رفیعی قرار دارند.

دانش آموز خبرنگار: مائده بهزاد مهربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار