رئیس اداره قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش استان خبر داد:

برگزاری همایش دختران فاطمی در زاهدان

زاهدان (پانا) - رئیس اداره قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت همایش دختران فاطمی همزمان با سراسر استان در زاهدان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۲۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش دختران فاطمی در زاهدان

مهدی قنبری با اعلام این خبر به پانا گفت: همایش دختران فاطمی ویژه دانش آموزان دختر مقاطع متوسطه اول و دوم نواحی یک و دو چهارشنبه ۳۰ آذر ماه همزمان با سراسر استان در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با حضور بیش از ۱۰۰۰نفر از دانش آموزان دختر برگزار می شود.

رئیس اداره قرآن و عترت ونماز آموزش و پرورش استان، هدف از برگزاری این همایش را هویت بخشی به دختران خواند و افزود: با تشکیل دبیرخانه همایش دختران فاطمی در اداره کل آموزش و پرورش استان و مناطق و شهرستان های تابعه، این همایش به صورت همزمان در سراسر استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

مهدی قنبری افزود: فعالیت های صورت گرفته در حوزه قرآن و عترت و نماز بر پایه دانش آموز محوری برنامه ریزی شده است و دانش آموزان با مشارکت در اجرای برنامه ها به حس خودباوری و اعتماد به نفس دست پیدا خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره به طرح هر مدرسه، یک هیئت مذهبی؛ از افتتاح سه هیئت مذهبی در مدارس سطح شهر زاهدان خبرداد و ابراز امیدواری کرد: هیئت مذهبی در مدارس می تواند در تربیت دانش آموزانی در تراز نظام و انقلاب کمک بسزایی کند.

دانش آموز خبرنگار: کیانا رخشانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار