در مراسم تجلیل از رانندگان سرویس‌های دانش‌آموزی در نیشابور عنوان شد:

شما در فرایند یاددهی، یادگیری و تعلیم‌ و تربیت سهیم هستید

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور عنوان کرد شما به معنای واقعی کلمه در فرایند یاددهی، یادگیری و تعلیم‌ و تربیت سهیم هستید.

کد مطلب: ۱۳۳۲۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
شما در فرایند یاددهی، یادگیری و تعلیم‌ و تربیت سهیم هستید

مراسم تجلیل از مدیرعاملان و رانندگان شرکت‌های سرویس دانش‌آموزی شهرستان نیشابور به مناسبت هفته حمل و نقل در مرکز آموزشی رفاهی شماره ۳ فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تاکید بر موضوع حمل و‌نقل، گفت: شما همیار و همراه تعلیم و تربیت هستید. همواره ایرانیان در حوزه تعلیم و تربیت پیش رو بوده و آموزه های دینی ما نیز بر این موضوع تاکید مضاعف داشته است.

علیرضا کلیدری افزود: شما به معنای واقعی کلمه در فرایند یاددهی، یادگیری و تعلیم‌ و تربیت سهیم هستید.

وی ادامه داد: تعاملی که شما مدیرعاملان، رانندگان و سازمان حمل و نقل این شهرستان با آموزش و پرورش داشته اید، ستودنی است و ما به دفعات متعدد دیدیم که شما پای کار تعلیم و تربیت ایستادید.

این مقام مسئول بیان کرد: نگاه ساده لوحانه به موضوع تعلیم و تربیت به این نظام آسیب می زند و امروز با نسلی مواجیهم که پیچیدگی های خاص خود را دارد.

کلیدری خاطرنشان کرد: ما اگر می خواهیم آینده حداقلی تضمین شده را شاهد باشیم باید نظام حکمرانی تعلیم و تربیت را تقویت کنیم و افرادی توسعه یافته را پرورش دهیم که این اتفاق از داخل کلاس شروع می شود.

در پایان این جلسه از مدیر عاملان شرکت های سرویس های دانش آموزی شهرستان نیشابور تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار