مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

شهید سلیمانی؛ به عنوان الگوی تربیتی بایدبه دانش‌آموزان معرفی و شناسانده شود

کرمانشاه(پانا)مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: مکتب شهید سلیمانی بهترین الگو برای همه دوران است و باید به عنوان الگوی تربیتی به دانش آموزان معرفی و شناسانده شود.

کد مطلب: ۱۳۳۲۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
شهید سلیمانی؛ به عنوان الگوی تربیتی بایدبه دانش‌آموزان معرفی و شناسانده شود

سلمان محمدی در مراسم گرامیداشت شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور اعضای کاروان روایت حبیب برگزار شد، اظهار کرد: سردار سلیمانی یکی از پرورش یافتگان مکتب امام خمینی (ره) بود که با تکیه بر ایمان توانست اسلام ناب را به جهان معرفی کند.

وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در ترویج مکتب شهید سلیمانی، افزود: در آموزش و پرورش وظیفه داریم فرهنگ شهید سلیمانی را به دانش‌آموزان منتقل کنیم و رهبر معظم انقلاب بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی بهترین الگو برای همه دوران است و باید به عنوان الگوی تربیتی به دانش آموزان معرفی و شناسانده شود.

وی تصریح کرد: تکیه بر ایمان و توکل به خدا یکی از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی بود و توانست با غلبه بر هوای نفس گروه تکفیری و تروریستی داعش را نابود کند.

محمدی ولایتمداری و ساده زیستی را از سایر ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی دانست که این شهید تمام عمر خود را در راه خدمت به اسلام صرف کرد و هر کجا مظلومی وجود داشت سردار سلیمانی حضور می‌یافت و به آنها کمک می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: سند تحول بنیادین در پی تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان و تربیت دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش در حال اجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یادآورشد: همچنین امروز حدود یک هزار دانش‌آموز در برنامه‌های کاروان هنری روایت حبیب حضور خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار