برگزاری آیین تجلیل از افتخارآفرینان پژوهش‌سرای دانش‌آموزی فارسان

فارسان (پانا) - آیین تجلیل از رتبه‌های برتر جشنواره‌های علمی –پژوهشی پژوهش‌سرای دانش‌آموزی و هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی، به همت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی علامه حلی شهرستان فارسان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل از افتخارآفرینان پژوهش‌سرای دانش‌آموزی فارسان

آیین تجلیل از رتبه‌های برتر جشنواره‌های علمی -پژوهشی پژوهش‌سرای دانش‌آموزی و هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی، به همت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی علامه حلی شهرستان فارسان، با حضور فرماندار شهرستان فارسان، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع، رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان، رؤسای ادارات، اعضای شورای شهر فارسان، سرپرست، معاونین، کارشناسان آموزش و پرورش، مدیران، معاونین و رابطین پژوهشی مدارس شهرستان فارسان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسان برگزار شد.

در ابتدای این آئین، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع و رئیس گروه تحقیق وپژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان به همراه سرپرست آموزش و پرورش شهرستان فارسان و جمعی از اعضای شرکت‌کننده در این برنامه، با حضور در گلزار شهدای گمنام فارسان، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

امین سلیمانی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش وپرورش استان چهارمحال و بختیاری نیز ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فارسان، اظهار کرد: انشاالله با اراده استوار بتوانیم شاهد جهش‌های بزرگ پژوهشی در آینده باشیم.

سید هادی صالحی، فرماندار شهرستان فارسان، در ادامه این برنامه، با بیان اینکه در عرصه تحقیق و پژوهش اقدامات خوبی در آموزش و پرورش شهرستان فارسان انجام شده است، از تلاش های پژوهشگران برتر دانش آموزی و دست اندرکاران آموزش و پرورش شهرستان فارسان قدردانی کرد.

وهاب فروزنده، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان فارسان، از زحمات دانش آموزان، خانواده ها، دبیران و همراهی مدیران، رابطین پژوهشی و برنامه ریزان، مدیر پژوهش سرای دانش آموزی علامه حلی شهرستان فارسان در افتخارآفرینی و کسب مقام کشوری و استانی در جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش آموزی و جشنواره نوجوان خوارزمی قدردانی کرد.

وی ضمن اشاره به مساله مهم پیشرفت علمی و لزوم حفظ «شتاب رشد تولید علم در کشور» افزود: این منطقه از نظر شتاب علمی همچنان رتبه اول را دارد.

وهاب فروزنده، خاطرنشان کرد: همان گونه که پیامبر اسلام (ص) در خصوص این ملت تأکید کرد که اگر علم در ثریا باشد، مردانی از پارس به آن دست خواهند یافت، پژوهشگران ایرانی در عرصه های مهم علمی، پژوهشی ثابت کردند که حرفی برای گفتن دارند.

در ادامه شهاب فیروزی، مدیر پژوهش‌سرای دانش آموزی علامه حلی شهرستان فارسان، در این برنامه، ضمن خیرمقدم و تبریک هفته پژوهش و فناوری، گزارشی از اقدامات پژوهش‌سرای دانش آموزی علامه حلی فارسان ارائه کرد و از اهداف برگزاری جشنواره های علمی-پژوهشی پژوهش‌سرای دانش آموزی علامه حلی شهرستان و هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی سخن گفت.

وی در ادامه از اجرای «پویش پژوهشی در روزهای چهارشنبه» در مدارس شهرستان خبر داد و اسامی برگزیدگان ‌‌هفته پژوهش را اعلام و از برگزیدگان و نفرات برتر در کسب 1مقام کشوری، 11مقام استانی در جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش آموزی و 5مقام استانی در هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی، قدردانی و تجلیل کرد.

گفتنی است اجرای آیین های ویژه ورزش های باستانی و زورخانه ای توسط ورزشکاران نوجوان، آئین نواختن زنگ هفته پژوهش و فناوری و اهدای لوح تقدیر و هدایای برترین های جشنواره های علمی-پژوهشی پژوهش سرای دانش آموزی و هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی و شعرخوانی توسط عادل حیدری با موضوع مدرسه و کلاس درس، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار