علیرضا کریمیان در نشست بررسی مشکلات و مسائل منطقه ۱۸ تهران مطرح کرد:

به مشکلات مدارس تهران با همراهی نهادهای شهری و دولتی رسیدگی خواهیم کرد

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از رسیدگی به مشکلات مدارس شهر تهران با همکاری نهادهای شهری و دولتی رسدیگی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
به مشکلات مدارس تهران با همراهی نهادهای شهری و دولتی رسیدگی خواهیم کرد

سید محسن دهنوی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی و علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این نشست به بررسی مهمترین موضوعات، دغدغه‌ها و مسائل آموزش و پرورش منطقه 18 تهران پرداختند.

مقامات و مدیران حاضر در این نشست درباره برخی مشکلات موجود در مدارس مانند گرم یا سرد بودن فضای کلاس‌ها، کمبود فضای آموزشی، نیازهای ورزشی مدارس و همچنین درخواست دو شیفته کردن برخی مدارس راهنمایی و ابتدایی، احداث پل‌های عابر پیاده و مسیرهای امن برای تردد دانش‌آموزان، رسیدگی به مدارس فرسوده، راه‌اندازی اردوهای تربیتی و مسائل دیگر هم‌اندیشی کردند.

همچنین بحث و بررسی درباره مشکلات و مسائل عمومی از جمله قطعی آب در برخی از نقاط شهر تهران، فرسوده بودن بافت مسکونی برخی محلات، کم‌عرض بودن کوچه‌ها، کمبود پل عابر پیاده و... از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این نشست درباره نگاه ویژه آموزش و پرورش به مدارس گفت: رسیدگی به مشکلات مدارس شهر تهران را در حد توان و امکاناتمان مدنظر داریم و در این مسیر از همراهی و تعامل خوب مدیریت شهری تهران و دیگر نهادهای مربوطه بهره‌مند هستیم.

وی با اشاره به رویکردهای جدید وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: امروز آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف یک ضرورت است و ما وظیفه داریم پیش از آنکه بیگانگان و دشمنان، روایت‌های جعلی خود را به نسل جدید ارائه کنند، شرایط واقعی و امیدبخش کشور را برای کودکان و نوجوانان روایت کنیم.

کریمیان ادامه داد: در همین زمینه از مدتی قبل، برگزاری اردوهای دانش‌آموزی بخصوص راهیان پیشرفت در دستور کار قرار گرفته است و دانش‌آموزان از مراکز تحقیقاتی و پژوهشی مهم کشور بازدید داشته‌اند و این روند تداوم دارد.

دانش آموز خبرنگار: سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار