عیادت مسئولان آموزش و پرورش قم از دانش‌آموزان مسموم شده هنرستان نور

قم (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم به همراه جمعی از مسئولان آموزش و پرورش ناحیه یک از آسیب دیدگان هنرستان دخترانه نور عیادت کردند.

کد مطلب: ۱۳۳۱۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
عیادت مسئولان آموزش و پرورش قم از دانش‌آموزان مسموم شده هنرستان نور

«سیدعلیرضا دادمرزی» مدیر سازمان دانش آموزی استان قم به همراه «مهدی قاسمپور» معاون پرورشی و تربیت بدنی، «احمد لطفی زاده» کارشناس سازمان دانش آموزی ناحیه یک، «اکرم ابرقوئی» مدرس پیشتازان و رئیس مجمع دختران استان و «ستایش ظهرابی» رئیس مجلس دانش آموزی دختران قم و تعدادی از دانش آموزان پیشتاز امروز با حضور در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) از دو دانش آموزان مسموم شده هنرستان نور عیادت کردند.

دادمرزی در این دیدار ضمن آرزوی بهبود و سلامتی برای دانش آموزان و تاکید بر تلاش مسئولان نسبت به شناسایی عامل مسمومیت، بر ضرورت ایجاد و تداوم فضای آرام توسط معلمان و مسئولان مدرسه همراه با وضعیت موقت تحصیل غیرحضوری دانش آموزان تاکید کرد.

ابرقوئی نیز با بیان این جمله که خانواده ها ما را شریک نگرانی خود بدانند، گفت: «کاملا حال خانواده این دانش آموزان را درک می کنیم و آنها بدانند سلامتی دانش آموزان برای ما اولویت است.».

ظهرابی نیز ابراز کرد: «با جدیت این مسئله پیگیری می شود و خانواده های عزیز ما را در کنار خودشان بدانند و مطمئن باشند مطالبات لازم را انجام می دهیم و لسان گویای شما در جمع مسئولان هستیم.»

خانواده های دانش آموزان مسموم شده نیز از حضور بازدید کنندگان تقدیر و برای آنان آرزوی توفیق و بهروزی کردند.

لازم به ذکر است تعدادی از دانش آموزان هنرستان دخترانه نور طی دو مرحله دچار مسمومیت شده و در بیمارستان بستری شدند.

دانش آموز خبرنگار: ستایش ظهرابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار