نگاهی به هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال

تهران (پانا) - رقابت‌های باشگاهی بسکتبال در حالی روز پنجشنبه پیگیری می‌شود که به واسطه دیدارهای هفته قبل و نتایج به دست آمده در آن، نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از نتایج داشت.

کد مطلب: ۱۳۳۱۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نگاهی به هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال

مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه وارد هفته چهاردهم (سوم مرحله برگشت) می شود. در این هفته از رقابت ها شهرداری گرگان صدرنشین در در دیدار خانگی به مصاف توفارقان آذرشهر می رود که در قعر جدول رده بندی قرار دارد. حداقل بر روی کاغذ گرگانی ها برنده صد درصد این بازی هستند البته که این هفته از لیگ برتر همچو هفته گذشته تحت تاثیر شگفتی و خودنمایی ته جدولی ها قرار نگیرد.

طی هفته گذشته این رقابت ها دو تیم صنایع هرمزگان و مس رفسنجان که در آروزی جدا شدن از انتهای جدول هستند در عین ناباوری برابر مدعیانی مانند نفت و مهرام پیروز شدند و همین مسئله دیدارهای هر چهار تیم در این هفته را تحت تاثیر قرار خواهد داد. نفت و مهرام قطعا به دنبال جبران فرصت از دست رفته هستند و صنایع و مس با این خودباوری که می توانند بازهم پیروز شوند.

در این هفته از رقابت های باشگاهی بسکتبال، تیم های تعقیب کننده یکدیگر در جدول رده بندی رو در روی هم قرار می گیرند مانند مهرام و ذوب آن که با امتیاز مشابه در رده های سوم و چهارم جدول رده بندی ایستاده اند. مهرامی ها در مرحله رفت تنها با یک اختلاف امتیاز حریف اصفهانی خود را شکست دادند و واقعا نتیجه رقابت دوباره این تیم با شاگردان کوهیان غیرقابل پیش بینی است به خصوص با باختی که هفته گذشته برای این تیم ثبت شد.

تیم های هشتم و نهم جدول رده بندی هم در این هفته از مسابقات حریف یکدیگر هستند یعنی دو تیم مس؛ طبیعی است که مس رفسنجان به واسطه برد دلچسبی که هفته گذشته برابر مهرام به دست آورد حالا برای این بازی امید و انگیزه بیشتری دارد تا بتواند شکست دور رفت برابر مس کرمان را هم جبران کند.

در انتهای جدول رده بندی هم دو تیم رعد و صنایع سایه به سایه یکدیگر قرار دارند. این دو حریف هم در این هفته از مسابقات هستند.

برنامه دیدارهای هفته چهاردهم (سوم مرحله برگشت) لیگ برتر بسکتبال به این شرح است:

* ذوب آهن اصفهان - مهرام تهران
* رعد پدافند هوایی - صنایع هرمزگان
* مس رفسنجان - مس کرمان
* کاله مازندران - آویژه صنعت مشهد
* شهرداری گرگان - توفارقان آذرشهر
* نفت آبادان - نبوغ اراک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار