مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

ادارات ارزیابی عملکرد، مصادیق بارز امر به معروف در آموزش و پرورش هستند

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت در قرآن کریم خدای سبحان امتی را انتخاب می‌کند که برای مردم باعث امر به معروف و نهی از منکر شوند و در واقع مصداق بارز این واجب در آموزش و پرورش ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات هستند.

کد مطلب: ۱۳۳۱۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ادارات ارزیابی عملکرد، مصادیق بارز امر به معروف در آموزش و پرورش هستند

محمدرضا ایراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در همایش تخصصی ادارات ارزیابی عملکرد استان‌های قطب ۲ آموزش و پرورش کشور در اصفهان اظهار کرد: در قرآن کریم خدای سبحان امتی را انتخاب می‌کند که برای مردم باعث امر به معروف و نهی از منکر شوند و در واقع مصداق بارز این واجب در آموزش و پرورش، ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات هستند.

وی افزود: هدف اصلی ما معلمان به صورت عام، گسترش خوبی‌ها و تربیت نسل نو و انقلابی و در نهایت تربیت سربازان امام زمان(عج) است و رسالتی که ادارات ارزیابی انجام می‌دهد گویای آن است که به دنبال تربیت نسل جدید با رویکرد انقلابی هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: اصفهان خاستگاه تمدن و انقلاب معاصر است که ۲۴ هزار شهید تقدیم کرده است که ۶ هزار نفر از آن‌ها دانش‌آموزان هستند و بیش از هفت مدرسه در استان وجود دارد که بیش از صد شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در واقع، تاریخ اصفهان سراسر افتخار است.

وی بیان کرد: بیش از یک میلیون دانش‌آموز داریم که بیش از ۵۰ هزار معلم شاغل رسمی و حدود ۲۰ هزار معلم غیررسمی داریم و شعار امسال ما در آموزش و پرورش، تربیت دینی و عدالت آموزشی است و تلاش ما در این راستا است که برنامه ما پیوست فرهنگی داشته باشد و قرارگاه تربیت دینی در آموزش و پرورش استان در این راستا تشکیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار