معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه ۱۳:

از تمام ظرفیت‌ها و برنامه‌ها در جهت اجرای بهینه امتحانات نوبت اول استفاده کنیم

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه ۱۳ به استفاده از تمام ظرفیت‌ها و برنامه‌ها در جهت اجرای بهینه امتحانات نوبت اول برای رسیدن به اهداف مهم برنامه سالانه معاونت آموزش متوسطه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد

احمد اسدی در جلسه قطب یک مدیران متوسطه دوم منطقه ۱۳، شاخص ها و اهداف کمی مورد انتظار جهت تحقق برنامه سالانه معاونت آموزش متوسطه در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را برشمرد و برای رسیدن به اهداف مهم برنامه، به استفاده از تمام ظرفیت ها و برنامه ها در جهت اجرای امتحانات نوبت اول تاکید کرد.

وی همچنین به اهمیت آموزش و ایجاد محرک های جدید برای دانش آموزان و تشویق و ترغیب همکاران در طول سال تحصیلی اشاره کرد.

در ادامه، کامبیز سیمرغ؛ مسئول ارزیابی و عملکرد با توجه به مجازی شدن آموزش ها در روزهای گذشته به حضور تمامی عوامل اجرایی در مدارس، استفاده از بستر شاد برای آموزش مجازی، استفاده از ظرفیت ارکان مدرسه، استفاده از فرصت های بوجود آمده، توجه به حضور حداکثری دانش آموزان و فعالیت ها با رویکرد پژوهشی و تمام ساحتی تاکید کرد.

امیررضا محمدی، مسئول سنجش و ارزشیابی با اشاره به نزدیک شدن امتحانات نوبت اول به روند فعالیت های سنجش و ارزشیابی، برگزاری امتحانات نوبت اول، تعطیلی ساعتی، کمیسیون خاص، بازدید از مدارس در زمان برگزاری امتحانات، نحوه برگزاری امتحانات نهایی دی ماه، ابلاغ و شرح وظایف عوامل اجرایی امتحانات اشاره کرد.

در پایان سینا سروش، مسئول گروه‌های آموزشی از فعالیت سرگروه های درسی از اول مهر ماه گفت و گزارشی از فعالیت هایی همانند وبینارهای علمی و آموزشی در ایام امتحانات، بازدید سرگروه‌های درسی از حوزه های امتحانی، کیفیت تشکیل جلسات شورای دبیران، بررسی و تحلیل سوالات دبیران در نوبت اول گزارشی ارائه کرد.

خبرنگار: سیده پریسا صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار