امام جمعه صفادشت تأکید کرد:

مشکل اول کشور، مسئله مسکن است

ملارد (پانا) - امام جمعه صفادشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز بیان کرد مشکل اول کشور، مسئله مسکن است و باید در اولویت ویژه به آن رسیدگی شود.

کد مطلب: ۱۳۳۰۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مشکل اول کشور، مسئله مسکن است

حجت‌الاسلام مهدی خوبرو، امام جمعه صفادشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز بیان کرد: جمهوری اسلامی محافظ کرامت انسانی است و از ناموس مقدس دفاع می‌کند، سود کشورهای فاسد دنیا در برهنگی بانوان است و برای آنها حجاب سودی ندارد.

وی افزود: قبل از انقلاب تعداد بطری مشروب بیشتر از چاپ کتاب بوده، چون کتاب برای حکام فاسد سودی نداشت و یا تعداد حضور دختران در مدارس و دانشگاه به مراتب خیلی کمتر از حضور در اماکن فساد بوده و چقدر از دختران جامعه از تحصیل بازماندند.

خوبرو تأکید کرد: سود کشورهای دیکتاتوری در برهنگی و راه‌انداختن مجالس عیش و نوش و استفاده از خانم‌ها به عنوان یک کالا است؛ اما جمهوری اسلامی کرامت و ارزش برای مقام زن قائل است و این معاندین را عصبانی کرده است.

وی ضمن اشاره به اهمیت حل معضلات مردم گفت: مشکل اول کشور مسئله مسکن است، امیدواریم وزیر جدید راه و شهرسازی به این مساله عنایت داشته باشد، توصیه اسلام منزل وسیع است اما مردم خصوصاً مستاجرین به همان واحد کوچک هم راضی هستند، نظام‌های استانداردی مانعی جهت ساخت مسکن ارزان هستند، بنابراین واگذاری زمین به مستاجرین به ساخت مسکن کمک شایانی می‌کند.

امام جمعه صفادشت تصریح کرد: مقام معظم رهبری به مسئولان کشور فرموده‌اند که همه وقت و تمرکزتان را بر کارهای اساسی کشور بگذارید و طبق فرموده ایشان، مسئله مسکن، مشکل اول کشور است، گله‌مندی مردم از ضعف نظارت است، بارها اعلام شده نظارت بر بازار خواسته مردم است.

دانش‌آموز خبرنگار: پارسا رفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار