معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی:

رشد و تعالی آموزش و پرورش در گرو اجرای سند تحول بنیادین است

خبرگزاری پانا: رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ، رشد و تعالی آموزش و پرورش را در اجرای سند تحول بنیادین عنوان كرد و تا پایان چشم انداز 20 ساله در سال 1404شاهد رشد و پیشرفت منابع انسانی خواهیم بود.

کد مطلب: ۱۳۳۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، حجت الاسلام و المسلمین محی الدین بهرام محمدیان در مراسم بازگشایی مدارس در هنرستان شهید باهنر تبریز ضمن ابلاغ سلام فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش به فرهنگیان و دانش آموزان گفت: آموزش و پرورش امروز در فرآیند یك تحول بنیادین است تا بتواند به همراه منویات نظام جمهوری اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جهت كسب رده های بالای علمی موفق باشد.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با تاكید بر اینكه هدف سند تحول بنیادین شكوفایی فطرت ، ارتقاء تفكر، تعقل، ایمان، عمل و اخلاق در جهت دست یابی به حیات طیبه است ، افزود : آموزش و پرورش درصدد است حوزه های یادگیری كارو فناوری را بسط و گسترش دهد تا آموزش های توام با علم و دانش منجر به تولید ثروت گردد .
محمدیان در ادامه افزود : سازمان پژوهش و برنامه ریزی به دنبال استاندارد سازی آموزش های فنی و مهارتی است تا متون درسی این رشته ها بر اساس نیازهای بازاركار و استانداردهای آموزش تغییر یافته و به اخلاق حرفه ای و تولید ثروت و معیشت حلال بیانجامد.
وی در پایان خطاب به هنرجویان گفت: قدر جوانی خود را بدانید و با حفظ نشاط و شادابی و توجه به مسائل عبادی و معنوی در عرصه های مختلف حیات اجتماعی تلاش نمائید و بدانید كه ارزش هر شخص منوط به تلاش خود اوست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار