در مسابقات منطقه ای والیبال دختران منطقه ۱۵ تهران؛

تیم دبیرستان علامه مجلسی بدون شکست مقابل دیگر رقبا قهرمان شد

تهران (پانا) - مسابقات  قهرمانی والیبال دختران آموزش و پرورش منطقه ۱۵ با مسئولیت و مدیریت پریوش الماسی؛ کارشناس تربیت بدنی منطقه به صورت دوره ای در ورزشگاه شهید فراهانی برگزار شد و تیم دبیرستان علامه مجلسی بدون شکست مقابل دیگر رقبا درخشید و به مقام قهرمانی رسید.

کد مطلب: ۱۳۲۹۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تیم دبیرستان علامه مجلسی بدون شکست مقابل دیگر رقبا قهرمان شد

تیم والیبال دبیرستان دخترانه علامه مجلسی در مسابقات والیبال قهرمانی دختران آموزش و پرورش منطقه ۱۵ که با حضور ۸ تیم برگزار شد، موفق به کسب مقام اول شد.

این تیم در دیدار نهایی مسابقات والیبال مدارس منطقه ۱۵ (یادواره شهدای دانش آموز مدارس زینبیه وثارالله) به مصاف تیم دبیرستان بتول آقامحمدی رفته و در مجموع با اختلاف ۷ امتیاز؛ تیم پرقدرت دبیرستان بتول آقامحمدی را شکست داد و به پیروزی دست یافت. تیم باانگیزه و ساعی بعداز یک دوره تمرینات فشرده و کار گروهی سنگین و سخت، به لحاظ جسمی، فنی و روحی آمادگی های لازم را کسب کرد و با درخشش دانش آموزان توانمند و حرفه ای خود ضمن کسب مقام اول این دوره از مسابقات منطقه، موفق شد جواز حضور در مسابقات استانی (شهر تهران) را کسب کند.

در این دوره از مسابقات تیم دبیرستان علامه مجلسی با مربی‌گری اشرف حجتی و مهبانو عیسایی پا به میدان گذاشته و در اولین حضور خود بعداز دو سال تعطیلی که به علت شیوع بیماری کرونا؛ این مسابقات نیز برگزار نمی شد، توانست مقام اول منطقه را از آن خود کند.

این مسابقات هر ساله در سطح مدارس مختلف منطقه برگزار می‌شود و برترین تیم از هر منطقه به مرحله استانی راه می یابد. امسال نیز این مسابقات به صورت ۲ ست ۱۰ تایی و دو حذفی برگزار شد. یعنی هر تیم با ۲ باخت از جدول مسابقات حذف می شود.

در دوره اول مسابقات که بین ۸ تیم برگزار شد؛ در بازی اول تیم دبیرستان علامه مجلسی در مقابل تیم دبیرستان شهدای سپاه ( ۲ _ ۰) و با اختلاف ۸ امتیاز در ست اول و ۲ امتیاز در ست دوم برنده شد.

در بازی دوم نیز به علت انصراف تیم دبیرستان ملاصدرا، این بازی با نتیجه (۲ _ ۰) به سود تیم دبیرستان علامه مجلسی پایان یافت.

اما در بازی سوم، تیم دبیرستان علامه مجلسی در مقابل تیم دبیرستان شهید آوینی با نتیجه ( ۲_۰ ) و با اختلاف ۸ امتیاز در ست اول و ۶ امتیاز در ست دوم به پیروزی رسید و راهی دور دوم شد.

سپس در دوره دوم در مقابل تیم های دبیرستان بتول آقامحمدی و الغدیر پا به زمین گذاشت و در بازی اول با دبیرستان بتول آقامحمدی ( ۲_۰ ) با اختلاف ۴ امتیاز در ست اول و ۳ امتیاز در ست دوم برنده این میدان شد و در دیگر بازی با دبیرستان الغدیر نیز ( ۲_۰ ) با اختلاف ۵ امتیاز در ست اول و ۳ امتیاز در ست دوم به پیروزی رسید.

در نهایت و در دیدار پایانی، تیم دبیرستان علامه مجلسی توانست تیم دبیرستان بتول اقا محمدی را با نتیجه( ۲_۰ ) با اختلاف ۳ امتیاز در ست اول و ۴ امتیاز در ست دوم شکست داده و با اقتدار این پیروزی را به دست آورد و رتبه اول منطقه ای را کسب کرد.

* دانش آموز خبرنگار: مطهره فعالزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار