معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد

رقابت ورزشی 13 هزار دانش‌آموز دبیرستانی

سمنان (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد 13 هزار محصل استان سمنان در 11 شهر و در 5 رشتۀ ورزشی، همچنان در رقابت هستند.

کد مطلب: ۱۳۲۹۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
رقابت ورزشی 13 هزار دانش‌آموز دبیرستانی

روح‌الله حسنی با تایید خبر فوق خاطرنشان کرد: چهلمین دورۀ مسابقات ورزشی درون مدرسه ای دانش‌آموزان، یادبود شهدای مدارس زینبیه و ثارالله(ع) با رویکرد مشارکت‌طلبی دانش‌آموزان و خانواده‌ها از اوایل آبان‌ماه در سراسر استان آغاز و اکنون به مرحلۀ درون شهرستانی رسیده و مرحلۀ استانی را در پیش دارند.

وی با بیان اینکه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دوره متوسطه استان به نیمه راه رسیده است، اظهار کرد: دختران و پسران دبیرستانی 11 شهر و شهرستانِ استان در پنج رشته فوتسال، والیبال، هندبال، بسکتبال و دومیدانی در دو گروه مجزا با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند که تعداد آنان قریب به 13 هزار نفر می‌باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: این دوره از مسابقات که تا پایان آذرماه انجام خواهد شد، به‌منظور انتخاب و اعزام تیم‌های منتخب استان به مسابقات کشوری گرامیداشت دهه‌فجر امسال است که به میزبانی استان‌های فارس، خوزستان و هرمزگان برگزار می‌شود.

حسنی خاطرنشان کرد: مسابقات دانش‌آموزان دوره‌های ابتدایی نیز به‌صورت جشنواره‌ای در فروردین و اردیبهشت 1402 برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار