عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اعلام کرد؛

جمع‌آوری بیش از 6 هزار معتاد از محله هرندی

تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت محله هرندی گفت ۶ هزار و ۴۰۰ نفر معتاد و هزار و ۲۳۳ نفر معتاد متجاهر کارتن‌خواب در این محله جمع‌آوری شدند.

کد مطلب: ۱۳۲۸۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
جمع‌آوری بیش از 6 هزار معتاد از محله هرندی

ناصر امانی در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه اقدامات انجام شده در زمینه مناسب‌سازی باید شفاف‌تر و عینی‌تر اطلاع رسانی شود، خاطرنشان کرد: می‌توان گزارش مستندی را در این زمینه تهیه کرد تا برای افراد معلول ملموس‌تر باشد.

وی با اشاره به وضعیت محله هرندی یادآور شد: ۶ هزار و ۴۰۰ نفر معتاد و هزار و ۲۳۳ نفر معتاد متجاهر کارتن خواب در این محله جمع آوری شدند. شهرداری این افراد را به بهزیستی تحویل داده اما متأسفانه شهردار ناحیه یک این منطقه و مردم اعلام کردند که ۸۰ درصد از این افراد بازگشته اند.

امانی همچنین تصریح‌ کرد: بر اساس سرشماری انجام شده، ۱۱ هزار نفر اتباع بیگانه در این محله ساکن هستند که منسجم‌تر و سامان یافته تر در محله زندگی و فعالیت می کنند تا مشکل اتباع بیگانه و معتادان متجاهر برطرف نشود، سایر مشکلات محله قابل تکرار خواهد بود.

شناسایی 150 پلاک قرمز در محله هرندی

وی با بیان اینکه ۱۵۰ پلاک قرمز و ۱۴۱ پلاک متروکه در این محدوده شناسایی شده است، یادآور شد: ۴۴ پلاک پلمپ شده و مجدداً ۳۳ پلاک فک پلمپ شده که مشکلاتی را از بابت استقرار معتادان متجاهر در این فضاها ایجاد می کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه تغییر در بافت مسکونی محله را نیز شاهد هستیم، شهرداری منطقه اقدامات بسیار خوبی انجام داده اما مشکلات این محله تنها به دست شهرداری رفع نمی‌شود و باید دولت در این زمینه ورود پیدا کند اما هیچ اثری را از ورود دولت ندیده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار