نوجوانان می‌توانند کتاب‌های کمک درسی خود سال‌های قبل خود را با کتاب‌های جدید مبادله  کنند 

اصفهان(پانا) -معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت نوجوانان می‌توانند کتاب‌های کمک درسی سال‌های قبل خود را به مرکز تخصصی مبادله کتاب برده و مبادله  کنند.

کد مطلب: ۱۳۲۸۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان می‌توانند کتاب‌های کمک درسی خود سال‌های قبل خود را  با کتاب‌های جدید مبادله  کنند 

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در گفتگو با پانا گفت: در نشست بی واسطه با نوجوانان در مورد خبرنگاران خبرگزاری پانا مقرر شد که کمک کنیم خبرنگاران بتوانند بهتر از اماکن تفریحی و گردشگری اصفهان که در اختیار شهرداری هست استفاده کنند . همچنین در حوزه های توانمند سازی و دوره های تخصصی متناسب با اعلام نیاز آنها می توانیم کمک کنیم، تلاش خواهد شد ظرفیت خبرگزاری پانا را متصل کنیم به مجموعه رسانه ای شهرداری " خبرگزاری ایمنا" که با هم هم افزایی داشته باشند.

مجتبی شاه مرادی در ادامه افزود: شهرداری یک مرکز مبادله نوجوان راه اندازی کرده که نوجوانان می توانند کتابهای درسی و کمک درسی که دیگر نیاز ندارند یا حتی کتابهای غیر درسی را به مرکز مبادله برده و به جای آن کتاب بگیرند .مرکز تخصصی مبادله نوجوان در هفته کتاب امسال در خانه نوجوان راه اندازی شده است که از نوجوانهای اصفهان دعوت می شود به این مکان مراجعه و از خدمات آن استفاده کنند.

خبرنگاران:هستی جعفری، ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار