سرلشکر باقری در حاشیه افتتاح نمایشگاه ملی دستاوردهای فناورانه بسیج تاکید کرد:

خوداتکایی و تکیه به ظرفیت و توانمندی‌های داخلی تنها راه پیشرفت کشور است‌

تهران (پانا) - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تمجید از دستاوردهای فناورانه بسیج از صدور دستوری برای بهره‌بردن تمام مجموعه‌های نیروهای مسلح از این تولیدات دانش‌بنیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
خوداتکایی و تکیه به ظرفیت و توانمندی‌های داخلی تنها راه پیشرفت کشور است‌

‌سرلشکر محمد باقری در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی دستاوردهای فناورانه بسیج که صبح امروز در سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج در حوزه امنیت و توسعه و پیشرفت کشور می‌درخشد. امروز توفیق داشتیم در نمایشگاه دستاوردهای فناورانه بسیج حضور پیدا کنیم، دستاوردهای بسیار خوبی که همه آن‌ها متعلق به مردم و جوانان این مرز و بوم است و وارد کار شده‌اند تا علم و فناوری را به اقتصاد این کشور متصل کنند.

وی ادامه داد: توفیقات زیادی را شاهد بودیم، کارهای بسیار ارزشمندی انجام شده است، نوآوری‌های متعدد که بسیج توانسته است با قیمت کمتر با فناوری بهتر، این‌ها را تولید کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: نقاط قوت زیادی را دیدم. در بخش‌هایی از کشور، بخش‌های تولیدی و کارخانه‌های کشور از این نوآوری‌ها و دستاوردها بهره برده‌اند و عده‌ای هم خیر. من توصیه می‌کنم به همه تولیدکنندگان، به شرکت‌های خصوصی و دولتی که از این نمایشگاه دیدن کنند و وارد قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان شوند و سازمان بسیج مستضعفین هم تسهیل‌گر این ارتباط خواهد بود.

سرلشکر باقری تصریح کرد: من در ستاد کل دستوری صادر خواهم کرد تا ابتدا خود نیروهای مسلح بیشتر از همه از این دستاوردها استفاده کنند و کار مهمی صورت بگیرد تا بقیه هم اعتماد کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: همانطور که در ۴۳ سال گذشته شاهد بوده‌ایم خوداتکایی و تکیه به ظرفیت و توانمندی‌های داخلی تنها راه پیشرفت کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار