یادواره شهدای بخش مرکزی جعفرآباد قم برگزار شد

قم (پانا) - یادواره 32 شهید بخش مرکزی شهرستان جعفرآباد قم و گرامیداشت هفته بسیج در روستای پاچیان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای بخش مرکزی جعفرآباد قم برگزار شد

یادواره شهدای بخش مرکزی شهرستان جعفرآباد قم و گرامیداشت هفته بسیج با حضور خانواده های معظم شهیدان و پیشکسوتان دفاع مقدس در مسجد محمد رسول الله (ص) روستای پاچیان برگزار شد.

در این مراسم حاج حسین کاجی راوی و یادگار ۸ سال دفاع مقدس طی سخنانی بر اهمیت پاسداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه تاکید و روایات و خاطراتی را از شهیدان والامقام و حضور پررنگ اقشار مختلف بسیج در جبهه و پشت جبهه بازگو کرد.

در پایان، مهدی سلحشور و صادق آهنگران با نوای گرم خود دلها را به بارگاه نورانی سیدالشهدا(ع) گره زدند؛ همچنین حضور مترک پرچم های حرم اباعبدالله الحسین(ع)، حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حرم امام رضا(ع) حال و هوای ویژه ای به مراسم بخشید.

در مراسم فوق که به همت پایگاه بسیج شهید چمران، ناحیه کریمه اهل بیت(س) وحوزه بسیج شهید محلاتی شهرستان جعفرآباد و دستگاه هایی چون فرمانداری، بخشداری، آموزش و پرورش، بنیاد شهید و... برگزار شد، مسئولان شهرستان از جمله «ذبیح الله عبداللهی» فرماندار شهرستان جعفرآباد، «حمید پرهازه» جانشین ناحیه کریمه اهل بیت(س) و فرمانده حوزه شهید محلاتی، حجت الاسلام «مصطفی فاطمی بصیر» امام جمعه شهرستان و بخصوص جمع زیادی از نوجوانان دانش آموزان حضور داشتند.

همچنین در حاشیه مراسم، غرفه های فرهنگی، هنری و شهدایی برای نوجوانان برپا شد.

شهرستان جعفرآباد شامل 59 روستا و دو بخش مرکزی و قاهان، در مجموع 204 شهید تقدیم کرده اند که از این تعداد، 32 شهید متعلق به بخش مرکزی شهرستان شامل شهر جعفریه و روستاهای تابعه است.

دانش آموز خبرنگاران: محمدجواد سخا، نرگس فارسی، فاطمه فانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار