مدیرکل آموزش و پرورش قم:

جهاد آموزشی از افتخارات بسیج فرهنگیان است

قم (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در پیامی به مناسبت هفته بسیج عنوان کرد بسیج فرهنگیان افتخارات بزرگی از جمله جهاد آموزشی و پرورش نخبگان را در برگ زرین ایثار و خدمت‌رسانی خود ثبت کرده است.

کد مطلب: ۱۳۲۶۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
جهاد آموزشی از افتخارات بسیج فرهنگیان است

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در پیامی، فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.
متن کامل پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«آغاز هفته بسیج، ایام درخشش ستاره های پر فروع مردانگی و عزت و اقتدار به تمامی بسیجیان سر افراز مبارک باد.
نیروی بسیج پس از فرمان تاریخی حضرت امام رحمه الله علیه در پنجم آذر ماه 58 و در زمانی که جمهوری اسلامی ایران با مشکلات فراوانی رو به رو بود که جز با روحیه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی گره آن باز نمی گشت، تشکیل شد.
نیروهای بسیج به سرعت با روحیه بالای جهادی و عزم راسخ در اولین آزمایش خود که دفاع از از مرز و جان و مال مسلمین بود، با اهدای پاک ترین افراد از نوجوانان و جوانانی که به رهبر خود لبیک گفتند و مشتاقانه با تأسی از قیام سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین علیه السلام پا به عرصه جهاد گذاشتند.
نیاز به وجود نیروی بسیج در برهه های مختلف زمانی در کشور امری ضروری بود و بحمدالله نیروهای بسیجی با همان عزم و اراده فولادی نه تنها در عرصه فعالیت های نظامی بلکه در تمامی ابعاد مختلف خدمت رسانی به جامعه از جهاد علمی و سازندگی تا فعالیت هایی که به فراخور زمان و در موقعیت های حساس برای کشور ضرورت پیدا کرده است. همانند زلزله و سیل، ستاره های درخشانی از سرچشمه فیض الهی را در عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب برای آسمان پر فروغ ایران به بار نشاندند.
در این میان فرهنگیان سراسر کشور که خود درس ایستادگی، صبر و استقامت را در مکتب انسان ساز اسلام در کلاس های درس مشق کرده اند با پیوستن به این سیل عظیم معنویت، افتخارات بزرگی را در برگ زرین ایثار و خدمت رسانی برای این امت به ثبت رسانده اند که از جمله آن جهاد آموزشی در کسب عناوین مختلف علمی و تحصیلی دانش آموزان و پرورش نخبگانی در تراز جمهوری اسلامی ایران بوده است.
اقدامات شایسته فرهنگیان و معلمان در ایام شیوع کرونا در سطوح مختلف آموزشی، معنوی و دستگیری از نیازمندان که به فرمان مقام معظم رهبری، تحت عنوان نهضت مساوات صادر شد، هم چنین بازگشایی کامل مدارس در زمان شدت همه گیری کرونا، حضور دلسوزانه در طرح خادمیاران رضوی و برگزاری کلاس های جبران یادگیری، آن روحیه بسیجی را به اوج سربلندی و عزت رساند.
حال با وجود این همه کوشش، دشمنان بدخواه جمهوری اسلامی ایران که بسیج، خاری در چشمان آنها شده، هماره در حال سنگ اندازی و مانع تراشی بوده اند. چون به خوبی دانسته اند که با توسعه و گسترش این فرهنگ ناب که ریشه در عمق تاریخی اسلامی در صدر آن دارد دیگر نمی توانند به افکار پلید خود جامه عمل بپوشانند، اما با بهره گیری از دستورات و راهنمایی های دیده بان بصیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری که ماموریت ها و اهداف را به خوبی شناخته و به فراخور زمان و در دستورات مختلف از جمله بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی آن را به بسیجیان و جامعه اسلامی محول کرده است، بسیج نه تنها درون مرزهای ایران بلکه در سراسر جغرافیای جهان در حال گسترش است.
اینجانب مجدداً فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیانی که مخلصانه و مجاهدانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند و تمامی فرصت ها در عرصه های مختلف را برای پیشروی به سمت اهداف جمهوری اسلامی غنیمت دانسته اند، علی الخصوص فرهنگیان گرانقدر استان که چشمه ای از فعالیت های دغدغه مندانه آنان در 13 آبان ماه و با تربیت دانش آموزانی غیور برای ایران اسلامی به ظهور رسید تبریک می گویم و خداوند متعال را به پاس این نعمت و موهبت عظیم که در حق ما روا داشته شکرگزارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار