معاون آموزش و پرورش دماوند ؛

ایجاد هم‌دلی و هم‌افزایی بین مربیان از اولویت‌های معاونت پرورشی در دماوند است

دماوند(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش دماوند از برگزاری نشست هم‌افزایی معاونان و مربیان حوزه پرورشی در جهت ایجاد هم‌دلی و هم‌افزایی بین آنان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد هم‌دلی و هم‌افزایی بین مربیان  از اولویت‌های معاونت پرورشی در دماوند است

رقیه عرب، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش دماوند در نخستین نشست هم‌افزایی معاونان و مربیان حوزه پرورشی منطقه دماوند در سالن قدسیه شهر دماوند اظهار کرد: با توجه به تقلیل بخشنامه‌ها در حوزه امور تربیتی، رویکرد همراهی مربیان با دانش‌آموزان مورد توجه است.

وی افزود: معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دماوند در نظر دارد نشست‌هایی منظم با عنوان نشست‌ هم‌افزایی ماهانه پرورشی با حضور فعال مربیان و معاونان پرورشی به صورت ماهانه در جهت کیفیت بخشی به فعالیت‌های پرورشی برگزار کند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دماوند گفت: در این نشست‌ها علاوه بر بهره جستن از سخنان خطیبان که هر نشست با موضوعی مشخص برگزار خواهد شد، همدلی و هم‌افزایی بین مربیان و معاونان پرورشی ایجاد خواهد کرد.

عرب تصریح کرد: در انتهای هر نشست مربیان از مشکلات و تجربه‌های خود برای یکدیگر خواهند گفت و از راهکارهای پیشنهادی یکدیگر بهره خواهند جست.

گفتنی است، در این نشست، حسین آباییان کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش دماوند و حسن جدیدی معاون پرورشی مدرسه حضرت ابوالفضل (ع) به سخنرانی پرداختند و در نهایت از فعالان عفاف و حجاب در سال گذشته تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار