رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک:

حمایت از محصولات فاخر حوزه کودکان و نوجوانان در دستور کار قرار دارد

تهران (پانا) - رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با تاکید بر اهمیت زیرساختی دوره کودکی در زندگی فرد گفت از تولیدکنندگان محصولات فاخر حوزه کودکان و نوجوانان حمایت می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۵۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از محصولات فاخر حوزه کودکان و نوجوانان در دستور کار قرار دارد

مجتبی همتی‌فر رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت در همایش یارستان کودکستان، با اشاره به اینکه دوران کودکی زیرساخت دوران بعدی زندگی هر فردی است، اظهار کرد: زیرساخت ضعیف موجب می‌شود در سال‌های بعد زندگی مشکلاتی ایجاد شود؛ به همین دلیل اقداماتی که از سوی خانواده و مربی برای کودک در نظر گرفته می‌شود، باید مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: آرزوهای فرد در دوران کودکی شکل می‌گیرد و وقتی کف و سقف آرزوها بلند باشد در دوران بعدی زندگی فرد تاثیر مثبت دارد و این کاری است که خانواده و مربیان در پیشبرد آن نقش دارند و محصول آن آینده جامعه را شکل می‌دهد.

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت اظهار کرد: به عنوان سازمان ملی تعلیم و تربیت وظیفه داریم به افرادی که درگیر زیست بوم کودکی هستند یاری برسانیم و رویداد یارستان کودکستان هم به این دلیل شکل گرفت.

همتی‌فر تصریح کرد: در این رویداد محصولات و خدمات کودک را شناسایی و ارزیابی کرده، سطح آن را ارتقا داده و محصولات فاخر کودک و نوجوان را حمایت می‌کنیم.

وی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارزی که در رویداد کودکستان مورد توجه قرار گرفت، مشارکت بخش مردمی بود که در طراحی، برگزاری و داوری‌ها نقش داشتند.

در این همایش بعد از اعلام برگزیدگان در حوزه تولید محصولات فاخر کودک و نوجوان، بنا شد تا این محصولات از سوی کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان خریداری شود و در اختیار جامعه هدف قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار