‌در گفت‌وگو با پانا؛

اسماعیل حلالی: جای چند بازیکن در لیست تیم ملی خالی است؛ به تیم کی‌روش خوش‌بینم

سرلک افت کرده بود و نباید می‌رفت/ باید همه به بچه‌ها روحیه و انگیزه و انرژی مثبت بدهیم تا بتوانند بهترین نتایج را رقم بزنند‌

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است جای دو سه بازیکن در لیست تیم ملی خالیست اما آن‌هایی که دعوت شده‌اند، ضعیف‌تر از بقیه نیستند.

کد مطلب: ۱۳۲۴۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اسماعیل حلالی: جای چند بازیکن در لیست تیم ملی خالی است؛ به تیم کی‌روش خوش‌بینم

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به لیست تیم ملی برای جام جهانی قطر، اظهار داشت: «به عقیده من هر بازیکن خوب و طراز اولی که در فوتبال ما بود را کی‌روش دعوت کرد. البته دوسه نفر هم می‌توانستند در لیست باشند و جام جهانی را تجربه کنند. بااین‌حال بازیکنانی که با خودش به قطر برده، واقعاً ضعیف‌تر نیستند و آن‌ها هم توانایی خودشان را دارند. از هرکسی بخواهید لیست بنویسد، شک نکنید که سلیقه خودش را خواهد داشت و همیشه حرف‌وحدیث وجود دارد. باید به نظر مربی احترام گذاشت و آرزوی موفقیت کنیم.»

وی افزود: «راستش را بخواهید معتقدم محمد محبی بازیکن استقلال واقعاً خیلی خوب بود و می‌توانست کمک کند. امید نورافکن هم عالی بازی کرده و در چند سال اخیر جزو بازیکنان خیلی خوب چپ پا بود که نوسانی نداشت و پیشرفت زیادی کرده بود. در خط دروازه هم علیرضا حقیقی می‌توانست در لیست تیم ملی باشد. او واقعاً حقش بود چون در یکی دو سال اخیر واقعاً خیلی خوب درخشیده بود و شایسته رفتن به قطر را داشت.»

پیشکسوت پرسپولیس در‌خصوص اینکه آیا سرلک می‌توانست در لیست کی‌روش باشد یا نه؟ تصریح کرد: «من مربی هستم و شرایط بازیکنان را فنی می‌بینم. حقیقت را بخواهید باید منصفانه بگویم که سرلک در دو فصل اخیر افت کرده و امسال واقعاً پر نوسان ظاهر شد. او نتوانست انتظارات را برآورده کند و حتی در پرسپولیس هم بالا و پایین زیاد داشت. البته مصدومیتش هم باعث این افت شده بود. شاید ترافیک خط هافبک هم باعث شد تا درنهایت کی روش به این جمع‌بندی برسد که او را با خودش نبرد.»

اسماعیل حلالی گفت: «همه دوست دارند در جام جهانی بازی کنند ولی مربی هم‌دستش بسته است و باید بهترین‌ها را ببرد. امیدوارم نفرات دعوت‌شده به تیم ملی بتوانند با آرامش و اتحاد و تمرکز این ۳ بازی را نتیجه خوبی بگیرند و بتوانیم صعود کنیم. حقیقتاً من خیلی امیدوارم که بالاخره این طلسم شکسته شود و به دور حذفی برویم. تیم‌های بزرگی در گروه ما هستند اما بازیکنانی که داریم بهترین‌های نسل خودشان هستند. توانایی بالایی دارند. من هم فارغ از همه این داستان‌ها فوتبالی‌ام و نگاهم سیاسی نیست. هیچ‌وقت فوتبال را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنم. باید همه به بچه‌ها روحیه و انگیزه و انرژی مثبت بدهیم تا بتوانند بهترین نتایج را رقم بزنند.»

وی تأکید کرد: «فکر می‌کردم لیگ امسال با بقیه سال‌ها فرق داشته باشد. انتظار می‌رفت با آمدن لژیونرها کیفیت لیگ بالا برود اما خبری نبود‌ امیدوارم بعد از جام جهانی حداقل انگیزه بازیکنان بیشتر شود و لیگ تکانی بخورد. لیگی که سالانه گردش مالی بالای ۳ هزارمیلیاردی دارد، باید بهتر شود. امیدوارم بعد از جام جهانی مردم هم به ورزشگاه بیایند و این مسئله حل شود.»

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم افزود: «به لحاظ امتیاز‌گیری پرسپولیس خوب بوده اما در ارائه‌ فوتبال و کیفیت بازی اصلاً انتظارات را برآورده نکرد. واقعاً تصورم خیلی بیشتر بود. بازی‌های باکیفیت‌تری باید انجام می‌دادیم. خیلی از بازی‌های که یک صفر هم‌نبردیم، افتضاح بودیم. این را باید از کادر فنی تیم بپرسید چرا تیم نه می‌تواند فرصت آن‌چنانی ایجاد کند و نه بیش از یک گل بزند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار