مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

خط سرخ شهادت همچنان ادامه دارد

زنجان (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت دشمن با تمام قوا به‌خصوص به واسطه رسانه و فضای مجازی، وارد حمله به اسلام شده اما خط سرخ شهادت همچنان ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
خط سرخ شهادت همچنان ادامه دارد

امراله حسنی امروز در اختتامیه نخستین سوگواره حسینی کودکان و نوجوانان در زنجان اظهار کرد: پیام حضرت امام حسین(ع) مبارزه با استکبار و ظلم است.

وی تصریح کرد: نماد استکبار در زمان کنونی، ایالات متحده آمریکا و آل سعود و همه کسانی است که می‌خواهند در برابر حقانیت اسلامی ایران ایستادگی کنند.

حسنی خطاب به نوجوانان خاطرنشان کرد: شما وارد فرهنگ و هنر شده‌اید تا به واسطه هنری خلق می‌کنید بتوانید آثار جدیدی برای مبارزه با استکبار خلق کنید.

بهیه حبری، مدیر موسسه قرآن و عترت منهاج صالحین نیز در این مراسم گفت: شرکت در عزاداری امام حسین(ع) بهترین فرصت برای کسب تجربه و ساخت هویت دینی برای بچه‌های‌مان است.

وی ابراز کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورایی با تاکید بر ارزش‌های خاندان عصمت و طهارت(ع) باید باشد.

حبری بیان کرد: گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با عاشورا، ایجاد فضای رقابتی سالم به‌منظور کشف و شناسایی استعدادهای برتر کودکان و نوجوانان و آشنایی آنان با فرهنگ عاشورا از مهمترین اهداف برگزاری این سوگواره بود.

مدیر موسسه قرآن و عترت منهاج صالحین افزود: آثار سوگواره حسینی کودکان و نوجوانان در 7 رشته بود و با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان، مهلت ارسال آثار تا 2 مرحله تمدید شد.

حجت‌الاسلام مجید نقی‌لو، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان نیز با بیان اینکه ما الان در وسط میدان جنگ قرار داریم، گفت: دشمن، جنگی ناامان را شروع کرده که نامش «جنگ ترکیبی» است و ما امروز با یک جنگ خشن مواجه هستیم.

وی اظهار کرد: غرب وحشی، دنیا را غارت کرد و به خاک سیاه نشاند و هنوز مدیریت می‌کرد که ملتی مثل ایران با انقلاب اسلامی، سر بلند کرد و گفت ما با دروغ تو فریب نمی‌خوریم.

حجت‌الاسلام نقی‌لو با بیان اینکه ملت ایران با انقلاب خود به دشمن گفت که جوانان ما با نفت، معدن و ثروت خود می‌توانند کشور را سربلند کنند، افزود: ملت به دشمن گفت که تو نباید با نسخه فریب خودت، دنیا را مدیریت کنی و ما برای بشر، ایده انبیا را روی میز می‌گذاریم.

وی ادامه داد: ملت مسلمان ایران نسخه جدیدی جلوی تمدن غرب گذاشت و تمدن غرب زیر سوال رفت و اینجا بود که جنگ انقلاب اسلامی با غرب آغاز شد.

در پایان این مراسم از برترین‌های سوگواره تجلیل شد.

دانش‌آموز خبرنگاران: مهنا ولی‌زاده - یلدا ایوبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار