فرماندار شهرستان پاکدشت:

اصحاب رسانه راویان تبیین و آگاه‌سازی هستند

پاکدشت (پانا) - فرماندار شهرستان پاکدشت ضمن اشاره بر تاثیر رسانه و انعکاس آن، اصحاب رسانه را روایان تبیین و آگاه‌سازی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اصحاب رسانه راویان تبیین و آگاه‌سازی هستند

نشست خبری رضا امجدی، فرمانده سپاه حضرت ثامن الحجج (ع) شهرستان پاکدشت با حضور محسن اردستانی فرماندار و اصحاب رسانه شهرستان پاکدشت، ضمن شرح برنامه های هفته بسیج در ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد.

در این نشست خبری محسن اردستانی فرماندار شهرستان پاکدشت ضمن خیر مقدم و تبریک هفته بسیج ادامه داد: امروز با جنگ رسانه ای روبه رو هستیم که با بمباران تبلیغات همه جانبه و دروغین، قشر جوان و نوجوان را مورد هدف قرار داده است؛ با این اوصاف وظیفه سنگین تری نسبت به گذشته، به رسانه های انقلاب اسلامی در بحث تبیین و بیان فرهنگ بسیجی برای دیگر اقشار جامعه محول خواهد شد.

وی همچین افزود: این رسالت شما اصحاب رسانه است که با بازگو کردن حقایق و فرهنگ بسیجی در خور فهم و درک جوانان آنان را آگاه سازید و مانع از دست رفتن امید و انگیزه آنان شوید.

شایان ذکر است رضا امجدی فرمانده سپاه حضرت ثامن الحج (ع) در ادامه صحبت های فرماندار اظهار کرد: شعار محوری امسال هفته بسیج «بسیج خادم ملت» است که برنامه های امسال نیز حول محور همین شعار برنامه ریزی و به مردم عرضه خواهد شد.

وی در ادامه چند نمونه از برنامه های هفته بسیج امسال را بازگو شد: نشست خبری با مجاهدان و ایثارگران دفاع مقدس تحت عنوان یاد یاران، عملیات جهادی با محوریت امامان محلی هر منطقه، کمک به قشر بی بضاعت، اجتماع بزرگ اقتدار بسیجیان، دیدار با خانواده های معظم شهدا، نشست های جهاد تبیین و سواد رسانه برای دانش آموزان و دیگر برنامه های پیش روی که به منظور گرامیداشت هفته بسیج و معرفی مجموعه بابرکت و عظیم بسیج به دیگر مردم جامعه انجام خواهد شد.

امجدی در پایان تصریح کرد: بسیج در هر عرصه ای که وارد شده است،کار خود را با نتیجه مطلوب به پایان رسانده و همین امر موجب عصبانیت دشمنان شده است.

دانش‌آموز خبرنگار:فاطمه عربقرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار