مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

از کارشناسی روابط عمومی آموزش و پرورش ملارد تقدیر شد

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد از انتخاب کارشناسی روابط‌عمومی این اداره به عنوان برگزیده کارگروه‌های توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی شهرستان‌های استان تهران، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
از  کارشناسی روابط عمومی آموزش و پرورش ملارد تقدیر شد

سعید تیموری‌راد در تشریح این خبر گفت: در نشست هم‌افزایی و توانمندسازی کارشناسان اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی مناطق ۲۱گانه شهرستان‌های استان تهران، از کارشناسان روابط عمومی مناطق ملارد، کهریزک، قرچک و شهریار به عنوان نفرات برگزیده کارگروه‌های توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی پروژه مهر استان، در این دوره آموزشی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

وی ادامه داد: این نشست با حضور مصطفی بابایی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی وزارت آموزش و پرورش، مسعود بهرامی مدیرکل و اعضای ستادی اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌ ‌عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و شرکت کارشناسان مناطق و نواحی ۲۱ گانه این استان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ملارد افزود: مدیریت سایت، تشریفات و مستندسازی، عکس خبر و گزارش تصویری، آموزش عملی خبر‌نویسی، روش‌های ایجاد خلاقیت در حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، بررسی جایگاه فضای مجازی در روابط عمومی نوین و رویکرد تحولی حوزه رسانه‌ای، از موضوعات این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار