فرماندار خلیل‌آباد: ‍ 

شعار امسال هفته بسیج، «بسیج خدمتگزار ملت ایران» است

خلیل آباد (پانا) - فرماندار شهرستان خلیل آباد بیان کرد شعار امسال هفته بسیج «بسیج خدمتگزار ملت ایران» است.

کد مطلب: ۱۳۲۴۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
شعار امسال هفته بسیج، «بسیج خدمتگزار ملت ایران» است

در این جلسه سید مسعود یاوری، فرماندار شهرستان خلیل آباد گفت: هفته بسیج، فرصتی است که از طریق رسانه‌ها هم خدمات بسیج و هم ظرفیت‌های تشکیلات مردم‌پایه بسیج برای ایفای نقش‌های مردم بیان شود و توسعه پیدا کند.

وی اظهار کرد: ما بیش از هر زمان دیگری، نیازمند حضور مردم به ویژه جوانان در عرصه‌های نقش‌آفرینی برای تحقق همه جنبه‌های مردم‌سالاری اسلامی است.

وی به شعار امسال هفته بسیج با عنوان «بسیج خدمتگزار ملت ایران» اشاره کرد و گفت: تشکیل شجره طیبه بسیج، عمق راهبرد دفاعی برای ملت ایران شد.

یاوری در پایان، هفته بسیج را فرصتی مناسب برای گرامیداشت فداکاری ها و جانفشانی های کسانی که در این راه فداکاری وایثارگری کردند و برای پیروزی ایران اسلامی از خون و جانشان گذشتند، نام برد.

در ادامه نشست، حجت الاسلام و المسلمین علی ناهیدی، امام جمعه خلیل آباد گفت: گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه تجدید بیعت و آشنایی نسل جوان با آرمان های انقلاب،دفاع مقدس،فرهنگ بسیجی و جهاد تببین است. هدف اصلی بسیج، استکبارستیزی و هدف از تشکیل بسیج، خدمت به مردم و محرومان است و مسئولانی که با تفکر بسیجی خدمت کنند به هیچ بن بستی برنخواهند خورد. هفته بسیج، بهترین فرصت برای روایت درست و تببین دستاورد های انقلاب و در حقیقت فرصتی برای معرفی حرکتی عظیم است.

وی در ادامه گفت: ظرف ۴۷ روز که ناآرامی‌ها آغاز شده بود، تعداد اخبار منتشر شده توسط معاندین، بیش از 38 هزار خبر دروغ و جعلی بوده و هدف دشمن بمباران تبلیغاتی است، بنابراین باید با هوشیاری عمل کرد. اخبار کذب در این روزها توسط معاندین زیاد پخش می شود، همه بایستی گوش به فرمان رهبری باشیم.

امام جمعه شهرستان خلیل آباد در پایان مطالب خود ضمن تقدیر از اعضاء شورای تامین و دیگر دستگاه های ذیربط به گرامیداشت هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج نماد ایثار، گذشت، رشادت و دلاوری است و رشادت های بسیجیان در هشت سال جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست.

در این جلسه توسط سرهنگ حسن مقدم، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان وسرگرد یوسفی، مسئول فرهنگی سپاه برنامه های هفته بسیج بر اساس روز شمار اعلام شد و جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های هفته بسیج شهرستان خلیل آباد با حضور امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و رؤسای دستگاه های ذی ربط به ریاست فرماندار این شهرستان در فرمانداری خلیل آباد تشکیل شد.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار