مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان در گفت‌وگو با پانا:

همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان برگزار می‌شود

زنجان (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از برگزاری بیست و چهارمین جشنواره و همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان برگزار می‌شود

حمیدرضا اسلامی در گفت‌گو با پانا اظهار کرد: بیست و چهارمین جشنواره و همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان روز پنج‌شنبه (۳ آذر) برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این همایش با رویکرد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی توسط خیرین در محل کانون پرورشی و فرهنگی سهروردی زنجان برگزار خواهد شد.

اسلامی بیان کرد: تکریم و تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز استان که پروژه آن‌ها در سال ۱۴۰۱ تحویل شده، خیرینی که توافقنامه مشارکت با آن‌ها در بازه زمانی جشنواره منعقد شده و همچنین جذب مشارکت خیرین برای اجرای پروژه‌های جدید جهت ارتقای وضعیت فضاهای آموزشی استان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در این جشنواره از حدود ۴۰ خیر مدرسه‌ساز در استان زنجان تقدیر و تجلیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از منابع اداره کل نوسازی جهت ساخت مدرسه از محل کمک‌های مردمی و مشارکت مالی اهالی روستاها برای ساخت مدرسه در همان روستا که از ابتکارات استان در قالب طرح «آجر به آجر» بود و نیز برگزاری پویش‌های ملی مختلف، تامین می‌شود.

اسلامی افزود: سای اقشار از جمله جمع کثیری از فرهنگیان کل استان نیز با اهدای مبلغی از حقوق ماهیانه خود در امر مدرسه‌سازی مشارکت دارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره تکریم خیرین مدرسه‌ساز در گسترش فرهنگ مشارکت عمومی و با تاکید بر استمرار این حرکت مهم فرهنگی اظهار کرد: به همین دلیل ضرورت دارد جشنواره را با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق و به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار