معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

جشنواره تئاتر درسی یکی از ابزارهای نوین برای دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین است

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در حاشیه نشست کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه فرهنگی هنری استان بیان کرد تئاتر درسی یکی از ابزارهای نوین برای دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین است.

کد مطلب: ۱۳۲۳۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره تئاتر درسی یکی از ابزارهای نوین برای دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین است

سید محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز محور همه فعالیت ها در حوزه آموزش و تربیت را برنامه درسی دانست و افزود: در عصر امروز که عصر دانش و اطلاعات است، برای اینکه بتوانیم این اطلاعات را به دانش آموزان منتقل کنیم، می بایست از ابزار و روش هایی استفاده شود که بتوانیم مهارت های جدید را در اختیار دانش آموزان قرار دهیم و همچنین دانش آموزان مبتنی بر دانش، علوم و فنون جدید برای آینده تربیت کرد.

وی اضافه کرد: هنر نمایش این فرصت را می‌دهد تا بسیاری از مشکلات آموزشی، پرورشی و حتی شخصی دانش آموزان حل شود و در پی تربیت دانش آموزان استعداد هنری آنان را نیز کشف کنیم.

حسینی در ادامه اظهارکرد: تئاتر درسی یکی از ابزارهای نوین برای دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین است که بر افزایش مهارت‌های اجتماعی تاثیرگذار است و مهارت های اجتماعی نیز بر مهارت‌های زندگی اثر مستقیم دارد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز در پایان یادآوری کرد: تئاتر درسی به عنوان یک موقعیت جدید یادگیری برای دانش آموزان، فاصله بین آموزش و تربیت را به حداقل رسانده و موجب بروز تاثیرات مثبت و پایدار در حیطه‌های مختلف شناختی، عاطفی و حرکتی خواهد شد.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار