رئیس آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ:

ایران فصل مشترک همه ماست

جلگه رخ (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ عنوان کرد با وجود مشکلات و اختلاف نظرات در کشور، ایران فصل مشترک همه است و پیرو آرمان انقلاب و شهدا، پاسداری از خاک میهمن در برابر اندیشه بدخواهان بر همه واجب است.

کد مطلب: ۱۳۲۳۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
ایران فصل مشترک همه ماست

در آستانه هفته قرآن، عترت و نماز با حضور رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ، معاونین و مربیان پرورشی و کارشناسان، دومین جلسه هم اندیشی در اداره جلگه رخ برگزار شد.

حمید قلی زاده، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ ضمن تقدیر و عرض خداقوت به همکاران حوزه پرورشی، گفت: اهمیت کار پرورشی در شرایط فعلی بیش از هر زمانی لازم و مشهود است و امروزه با توجه به حجم انبوه و محتواهای گوناگون در فضای مجازی و شرایط خاص کنونی، کار مربیان ما هم بسیار سخت و هم بسیار ارزشمند است.

قلی زاده افزود: با وجود مشکلات و اختلاف نظرات در کشور، ایران فصل مشترک همه ماست و پیرو آرمان انقلاب و شهدا، پاسداری از خاک میهن در برابر اندیشه بد خواهان بر همه واجب است و لازم است تا همکاران حوزه پرورشی با کسب دانش روز و مهارت، بتوانند نقش مفید و مهمی برای دانش آموزان و خانواده داشته باشند.

محمود محمدزاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی جلگه رخ ضمن گزارشی از عملکرد حوزه پرورشی گفت: با تلاش همکاران پرورشی، ما در بسیاری از شاخصه ها موفق و پیشتازیم و امیدواریم تا با بهره گیری از فضای مجازی و مجهز شدن به محتوای ارزشمند و لازم برای نسل جدید، در جهاد تبیین، در برابر بمباران تبلیغاتی دشمن و فضای آلوده اطلاعاتی و فرهنگی، پیروز و سربلند شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار