معاون سیاسی فرمانداری پاکدشت:

مدیران و معلمان در ابتدای صف مقابله با دشمنان در تئوری جدید هستند

پاکدشت (پانا) - معاون سیاسی فرمانداری پاکدشت، در جلسه مدیران دوره اول متوسطه پاکدشت شرکت کرد و گفت مدیران و معلمان در ابتدای صف مقابله با دشمنان در تئوری جدید قرار دارند.

کد مطلب: ۱۳۲۳۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیران و معلمان در ابتدای صف مقابله با دشمنان در تئوری جدید هستند

محمد آخوندی معاون سیاسی فرمانداری پاکدشت با حضور در جلسه مدیران دوره اول متوسطه این منطقه گفت: دشمن از عدم حضور دانش‌آموزان در ایام کرونا در مدارس و کم شدن فعالیت‌های تربیتی سوء‌استفاده کرد و خواست از احساسات پاک دانش‌آموزان استفاده کند که با هوشیاری مدیران و معلمان این توطئه‌ نیز کم رنگ شده است؛ مدیران و معلمان نقش خود را در اتفاقات اخیر به خوبی ایفا کردند.

وی تأکید کرد: مدیران در ابتدای صف مقابله با دشمنان در این تئوری جدید هستند و هنوز باید هوشیار باشند و با انجام فعالیت‌های تربیتی و آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب و آگاهی این عزیزان از اهداف دشمن نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کرد.

معاون سیاسی فرمانداری پاکدشت فعالیت های تربیتی آموزش و پرورش را مناسب ارزیابی کرد و تاکید کرد: با روش های مختلف تربیتی از جمله برگزاری اردوهای برون مدرسه، بیشتر استفاده شود تا شور و نشاط جوانی منجر به شکوفایی و پرورش استعدادهای نهفته در دانش آموزان گردد تا با کمک همین دانش آموزان که آینده سازان مملکت هستند ایرانی قوی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار