رضا میرزاده:

سیمرغ تحول در آموزش و پرورش منطقه ۳ به پرواز درآمد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 3 از به اجرا درآمدن طرح سیمرغ تحول در راستای اجرای اهداف سند تحول بنیادین با آغاز سال تحصیلی در منطقه ۳ تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
سیمرغ تحول در آموزش و پرورش منطقه ۳ به پرواز درآمد

سیدرضا میرزاده، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ در خصوص طرح سیمرغ تحول در این منطقه گفت: این طرح در واقع برنامه جامع، آموزشی و تربیتی است که در پاسخ به فرمایشات مقام معظم رهبری در اردیبهشت ماه و در جمع فرهنگیان در خصوص حرکت در راستای اجرای اهداف سند تحول بنیادین ایراد فرمودند شکل گرفت.

وی افزود: طرح سیمرغ با بهره‌گیری از خرد جمعی در سطح منطقه تنظیم شد که نیازمند برنامه اجرایی و عملیاتی بود که در همین رابطه نشستهایی با مدیران و معاونین آموزشی مدارس برگزار شد.

میرزاده با بیان اینکه اجرای صحیح و شایسته این طرح در منطقه نیازمند نظارت ویژه است اظهار کرد: در این زمینه منطقه را بر اساس نواحی شهرداری آن به ۶ ناحیه برای هر دوره تحصیلی تقسیم کرده ایم که در مجموع ۱۸ کارگروه متشکله آن با یکدیگر تعامل تنگاتنگ و هم اندیشی دارند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که اجرای این طرح گامی موثر در راستای تحقق هرچه بیشتر و بهتر اهداف سند تحول بنیادین در مجموعه آموزش و پرورش منطقه ۳ باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار